NOD Juli 2018

Dames ik ga weer hoor. Haha heb het sinds gisteren al super koud, vooral m'n voeten en voel opeens krampjes onder in m'n buik (die ik bij m'n menstruatie nog niet gehad heb) alleen is het eigenlijk te vroeg voor een innesteling. Anders zou m'n ei wel heel vroeg gekomen zijn.. 
 
@Lammetjes. Ik heb het ook al dagen super koud en af en toe ook wat steekjes..
Ik heb geleden dat de innesteling 8-12dagen na je ei zou zijn?
Ik probeer bij de dingen die ik voel niet te veel stil te staan, is nu wss toch nog te vroeg! En je maakt jezelf alleen maar gek! 
 
Ja dat klopt. Ik lees overal 9 dagen. Dus eigenlijk zou ik nog niks kunnen voelen. Inderdaad je maakt jezelf helemaal gek. Dus rustig aan haha. 
 
Zo herkenbaar dit! Ik zit pas een paar dagen na mijn menstruatie nu (en zelfs dan vraag ik me bij alles wat ik voel af wat het is, omdat ik zo lang aan de pil ben geweest dat ik weer moet wennen...) maar vorige maand heb ik mezelf ook helemaal gek gemaakt richting het einde van mijn cyclus! Succes met afleiding zoeken de komende dagen ;)
 
dag dames. ook ik sluite me aan. Ik heb mijn nod morgen maar teste net negatief, dus heb er weinig vertrouwen in.
7 Juli hebben we een afspraak bij de gynaecoloog, omdat we ondertussen een jaar aan het proberen zijn ongeveer ( zit nu in rondoe 11). Ik heb geen flauw idee wat die gaat zeggen.
Wie weet, als de volgende stap IUI is, dat het nog in Juli kan gebeuren?  Mijn NOD is op 25 Juli.
Ik denk trouwens dat het tijd wordt om eens wat aan onze levensstijl te veranderen. We zijn gewend van bijna elke avond wel een glaasje wijn/ of een digestiefje te drinken. Misschien moeten we dat maar laten.. en ook meer vis en eieren eten is misschien nodig. Hoewel we best al veel ei eten. Vis kan we veel beter.
Verder heb ik zelf ook best veel stress, blijkbaar is dat echt een dooddoener om zwanger te geraken. Ik ben er dan ook over aan't denken om terug bachbloesem te kopen om meer tot rust te komen. Ik voel de spanning zo in mijn schouders! Helaas is dat grotendeels ook door de stress van het niet zwanger geraken. Bij mijn eerste kindje was ik in ronde 2 zwanger. Dat het nu zo lang duurt helpt er dus niet echt aan. Ik word er ondertussen erg moedeloos van en moet zeggen dat het de relatie met mijn man ook niet ten goede komt. We hebben vaker en vaker ruzie erover. Ik zie de dingen alleen nog maar negatief volgens. Bedankt om naar mijn geklaag te luisteren, maar moest het even van me afschrijven.
 
Als iemand nog tips heeft voor mij zijn ze van harte welkom, want ik weet het even niet meer :) 
Veel succes aan iedereen!
 
 
Hi allemaal,
Ik sluit me hier graag aan. Dit word mijn 3e ronde voor eerste kindje. Ronde 2 was ik zwanger maar helaas een vroege miskraam geworden. Mijn NOD is vermoedelijk 13-7. Maar dit is niet met zekerheid te zeggen omdat mijn cyclus misschien van slag is geraakt. Ik ga testen vanaf maandag net ovulatietesten. 
Iedereen veel succes. Leuk dat we dit in een forum kunnen bespreken. 
 
Welkom ladies!
@ladyance, wat vervelend dat je al wat langer bezig bent. Natuurlijk zullen die glaasjes alcohol er niet voor zorgen dat je meteen zwanger bent als je daarmee stopt (er worden immers genoeg mensen zwanger die nog drinken de eerste paar maanden) maar toch zou ik er wel mee stoppen. Zelf drink ik niet, alleen als ik ongesteld ben(want dan heb ik dat glaasje verdient). Ik denk dat stress ook wel meeweegt. Heb je iemand met wie je goed kan praten??
@kuifje, wat vervelend die miskraam. Hopelijk is je cyclus weer snel op orde, lijkt me fijn om daar zekerheid over te hebben. Succes :) 
 
@Ladydance jeetje wat zijn jullie al lang bezig! Weet niet of een gezonde levensstijl misschien het verschil zal maken maar als je nu al wat gezonder leeft is het misschien wel makkelijker vol te houden als je eenmaal zwanger bent? Vandaag is je NOD toch, heb je opnieuw getest?
 
@Kuifje hoop dat je gauw weer een regelmatige cyclus hebt.
 
Ik heb de afgelopen paar dagen vaak steekjes in m'n baarmoeder, een zere onderrug en m'n borsten zijn een stuk groter en wen beetje pijnlijk. Moeilijk om te zeggen wat dat kan zijn, heb dat soms ook tijdens m'n menstruatie. 
 
Terug
Bovenaan