NOD Juli 2018

@citrus als je hcg level laag is dan is zelfs ochtendurine lastig met testen. Het gaat erom dat je zeer geconcentreerde urine hebt. Ik heb dat zelfs in de ochtend niet, ik drink gewoon veel. Ik heb eens gelezen dat ovulatie testen niet betrouwbaar zijn, op een arts zn site. Echo is de enige optie om een eisprong goed te zien. Bij een ZT gaat het erom dat je weinig gedronken hebt vandaar de ochtend urine. Als je nu wilt testen moet je zeker voor 4 uur weinig drinken na je laatste plas dan lijkt het mij net zo betrouwbaar. Ik duim voor je meid! Zal fantastisch zijn ???

Ik heb in tegen stelling van vorige maand, toen ik echt dacht dat het raak was..., nu helemaal geen zware harde borsten, nu zijn ze soepel en de tepel heel iets gevoelig. Verder zit mn gezicht onder de pukkels, normaal 2 dagen voor NOD pas in de T zone. Ik vind het vooral heel irritant worden dat bij mij geen enkele maand het zelfde lijkt te zijn... word er een beetje boos van... ? 

Mijn eerste en tevens laatste drankje was koffie om 09:15. Net weer geplast dus ik wacht nog even met drinken en test vanmiddag gewoon ook nog even met sensitest en hou dan de afleestijd in de gaten. Heb er toch 3 ;)  ik hou je op de hoogte. 

Ja daarom....schiet mij maar lek. Miss een indroogstreepje, al heb ik dat nog nooit gehad met testers. Maar goed...anderen wel dus miss heb ik nu ook wel een test waarbij het 2de streepje is ingedroogd en niet mijn hcg had gemeten. 

Citrus wat spannend toch wanneer was je NOD ook al weer ?? ?

Ik heb zojuist gemerkt dat er vocht uit mijn tepels komt. Klinkt raar maar ik heb namelijk cysten in mijn borsten 1 oppervlakkige die regelmatig eens pijn doet. Dus ik drukte mijn borst even plat om te pijn te onderdrukken er een kwam een lichtwitte substantie uit ik dacht misschien enkel de ene borst dus testen het op de andere en daar kwam hetzelfde uit.... Raar toch ?

Terug
Bovenaan