Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jaa ik normaal nooit is de eerste keer kan natuurlijk ook van de cysten zijn ik heb blijkbaar ook een overvloed aan melkklieren ? bleek uit de echo doordat ik toen een grote knobbel voelde waren de bangste maanden van men leven mijn moeder haar moeder borstkanker gehad haar moeder ook mijn mama 80% kans erop mijn HA zei mij toen dat die percentage te hoog ligt voor 3de generatie en ik me dus halfjaarlijks moet laten onderzoeken ... Zo leer je wel je borst kennen ? mijn zusje lekte met haar zwangerschap na 4 maanden ?
Omg ik heb nog nooit iets uit mn tepels gehad hahaha. Lijkt me bizar..Nou meiden spannende dagen allemaal voor jullie. Ik denk dat ik weet een lange cyclus heb. Na negatieve ovulatie testen deze week.. stond ik gister op Ultrasonic festival. En ineens (sorry voor de details) in zo n dixy? enorm veel witte afscheiding. Dacht echt huh? En net dus een positieve ovulatietest ????. Dus we nemen het er maar even van vandaag op deze heerlijke zondag! Geniet van de camping @beautygirl. Lekker zonnetje!
@nroxy: ik wist niet eens dat je cysten standaard in je borsten kan hebben. Hoe komt dat?
Thanks meiden!! Ja de streep was deze week steeds veel lichter dan de controlestreep. En nu even donker.... Dus ik neem aan dat hij eraan komt. Of er is vandaag... die dipstick zijn niet ideaal maar geven het wel aan. Dusss we gaan het zien ????
Ik lig lekker na te genieten in de zon. En straks bbqen bij vrienden en de finale van het WK kijken. Gaan jullie nog wat leuks doen? Behalve seksy time?