NOD Juli 2018

En ik denk dat wij het wel vrij snel aan zijn ouders gaan vertellen. Die worden al maanden enthousiast terwijl ze nog niet eens weten dat wij aan het proberen zijn ;p
Ik heb verder geen vriendinnen, dus echt met iemand delen kan ik niet. Wel lieve collega-dames die voelen als vriendinnen dus ik flap er wel eens iets uit tegen enkele meiden, die hopen heel erg mee dat t snel raak is ;p 
Ik werd gisteren op mn werk ongesteld, dus ik zeg dat even snel buiten in de pauze.. 'he shit!' zegt ze xD

Ik wil het denken wel direct aan mn moeder vertellen en aan mn beste vriendin. Mijn vriend wil het zolang mogelijk stil houden maar daar komen we vast wel uit. Ergens vind ik het wel jammer dat hij niet daarin het zelfde ervaart als Ik, het enthousiastme om te vertellen...
Nog 9 dagen wachten (nog 4 als ik een early test ga doen) en dan wordt dit forum toch ook op de hoogte gesteld

Woow wat willen jullie het lang voor je houden! Ik zou het al heel snel willen delen! Maar dan wel alleen aan ouders en evt beste vriendin vertellen.
Mn beste vriendin weet ik trouwens niet zeker.. Ik had haar al vertelt dat wij er nu serieus voor gaan. Ze was bij me op het moment dat ik in de eerste ronde ongesteld werd. Dat deelde ik met haar. Het enige wat ze zei: ik wist wel dat je niet zo lang zou wachten om er voor te gaan... Ik had het dus allang verteld... Dat stak me wel. Ik leef altijd ontzettend mee met de dingen in haar leven en nu kan ze deze belangrijke gebeurtenis niet onthouden...
Oh ik ben net naar het toilet geweest en had nu wel 'eiwit slijm'. Ik denk dat dit dan mijn eisprong is? Even teruggekeken in mn app. Vorige maand had ik het op dag 16, vandaag is het dag 17. Cyclus was vorige maand 27 dagen. Dat is toch heel laat?!

@basilicum wel later dan ze op internet aangeven dat gemiddeld is. Maar volgens mij niks geks. Ieder lichaam is anders en dus ook niet stipt met eitjes ? ik las laatst wel iets van een andere dame hier op t forum dat haar tijd tussen eisprong en menstruatie korter was dan een week en dat haar arts zich wel een beetje zorgen maakte. Dus als jij je zorgen maakt even een vk of gyn bellen ?
Ik heb geen idee hoe mijn eisprong zit in mn cyclus... maar ik denk zelf ook dat ik hem wat later heb dan t gemiddelde. 
Super rot dat jouw vriendin dat niet onthoud en meeleeft in jouw situatie!! Niet tof. Hopelijk komt ze daar vanzelf achter zodra zij ermee bezig gaat, hoe ze op jou reageerde! 
@kimskye vind je het niet lastig om verder geen vriendinnen te hebben? Wel fijn dat je hier op t forum kan kletsen ??

@krokusjes en WannebeMom 
Pijnen zijn beter te verdragen nu maar inderdaad mijn broeken spannen nu terug aan omdat ik een opgeblazen gevoel heb. Maar tegenover anders kan ik nu wel elke dag naar het toilet en anders is dit 1x om de zoveel tijd dus is niet hetzelfde gevoel. Als ik op mijn buik dus staat die wel hard. 
Laat het maar snel morgen zijn ?

Terug
Bovenaan