NOD juli 2019

Rozen geen ervaring met die test maar wel met dezelfde ervaring als jij. Paar dagen overtijd, test was negatief. 2 dagen later kwam m'n menstruatie toch door. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan weer testen. 
Spannend Vlinder! En wat apart van die vieze geurtjes, dat is ook wel echt iets wat bij zwangerschap hoort zou je denken!
Gefeliciteerd Gebruiker! Wat fijn na 8 rondes gelukt. Hopelijk gaat alles goed!

Mijn menstruatie zit er weer op, dus binnenkort nieuwe kansen ?

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test en voor iedereen niet zwanger, ik ga met jullie mee de volgende ronde in. Ben er zelf gelukkig heel relaxed onder. Mijn cyclus was dit keer 29 dagen i.p.v. 25. Maar dit was pas mijn tweede menstruatie na mijn bevalling. Dus ik mag niet klagen dacht ik zo. Als ik uit ga van 25 dagen is mijn volgende nod 31 juli. We wachten het dus gewoon rustig af!

Sandra vdp heb inderdaad sinds gisteren een beetje bloedverlies. Niet zoveel als normaal met een menstruatie en ook geen krampen. Zal vast wel doorzetten komende dagen.
Ik ga weer een nieuwe ronde in. 

Rozen balen zeg! Hopelijk deze ronde meer geluk.
Ik was vandaag bij de ha voor iets anders en mijn negatieve ovu testen kwamen ter sprake. Ze wilde daar even op doorgaan en wat dingen uitzoeken dus heb nieuwe afspraak moeten maken. Geen idee wat daar de bedoeling van is maar misschien heeft ze nog tips ofzo...

Hey meiden, berichtje van mij. Vorige week dinsdag bij de fertiliteit kliniek geweest. Omdat ik al te ver in mijn cyclus zat moest ik na wat korte onderzoeken, bellen wanneer ik ongesteld zou zijn geworden. Om dan mijn cyclus te  monitoren. Morgen zou dat zijn... 
Geloof t of niet.. ik test vandaag gewoon positief! Ik geloof het zelf nog niet helemaal (t gevoelsmatig loslaten heeft dus blijkbaar toch echt ‘letterlijk’ zijn vruchten afgeworpen. 
Ik voel me heel anders (buikpijn, hoofdpijn) dan bij mijn eerste zwangerschap, daar had ik dat allemaal niet dus durf nog niet helemaal volledig blij te zijn. Maar dat zal wel goed komen hoe langer de ongesteldheid daarwerkelijk uitblijft. 
Gefeliciteerd ook aan alle andere meiden met een positieve test. En de meiden die de volgende ronde ingaan heel veel succes. ?

Hey meiden.
Even een berichtje van mijn kant. Ik heb maandag mijn NOD maar heb vanmiddag een mooie positieve test in handen mogen houden. 
Ik had stiekem al wel het gevoel dat het raak was en dat is dus nu bevestigd. 
Alle andere dames met een positieve test van harte gefeliciteerd.  
En voor de overige dames duim ik heel hard mee dat het gauw raak mag zijn.

@Roos1986 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn en wat een timing! Blijft die 'molen' je in ieder geval bespaard. Ik snap dat je nog voorzichtig bent maar hopelijk kun je er iedere dag iets meer van genieten.
@SarahL gefeliciteerd! En wat vroeg al dat je nu al weet. Fijn, scheelt weer wat dagen in onzekerheid. Ik hoop ook over een aantal weken zo'n berichtje te kunnen plaatsen ;-)

Gefeliciteerd Roos en Sarah!
Ik verwacht zondag ongeveer mijn eisprong dus wij zijn aan de klus. Dan over een weekje op vakantie en afwachten of ik daar een test mag gaan doen.

Terug
Bovenaan