NOD juli 2019

Gefeliciteerd Roos en Sarah!
Ik verwacht zondag ongeveer mijn eisprong dus wij zijn aan de klus. Dan over een weekje op vakantie en afwachten of ik daar een test mag gaan doen.

Roos en Sarah super gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!misschien kan iemand hier mij helpen..Ik had gisteren mijn NOD maar durf gewoon niet te testen.. tot op heden nog geen tekenen van een menstruatie wel met vlagen hoofdpijn en soms misselijk maar heb een drukke baan waarbij ik vel loop (zorg) dus kan ook van de stress komen..Ik ben al drie jaar bezig en in januari geopereerd aan een niche in mijn baarmoeder.. Dit is de eerste maand dat we het weer mochten proberen ivm 6 maanden herstel van de baarmoeder.Ik loop sinds deze maand ook bij de fertiliteit.. lieve dames sorry voor mijn lange verhaal maar ben zo bang voor een negatieve test jullie weten allemaal als geen ander hoe ik me voel..Heb wat support nodig..

Ik mag door naar ronde 7...
Mijn NOD kwam 4 dagen vroeger dan verwacht, had nog hoop op innestelingsbloeding. Maar de beer is los... Bah! 

Hey Marroussia wat ontzettend spannend zeg. Ik snap dat je bang bent om te testen.  Zeker na zo'n lange tijd. Misschien nog een paar dagen wachten en dan toch een testje doen als je nog niet ongesteld bent. Dan ben je meerdere dagen overtijd. 
Succes!

Hallo allen, 14 juni heb ik een curretage ondergaan nadat we geen hartje zagen bij de echo. Het was onze eerste zwangerschap. Nu zit ik te wachten of ik een menstruatie krijg of niet.. Het zwanger worden duurde 5 maanden de vorige keer, maar ik heb nu weer symptomen die ik heel erg herken. Het is wel lastig om het hardop toe te geven omdat dit de eerste cyclus is na de miskraam en ik niet zo goed weet wat m’n lichaam aan het doen is.. Donderdag getest en heel licht positief en ik heb een negatieve test gehad afgelopen maandag. Best spannend de komende dagen. Ik ben weer vermoeider, brok in m’n keel en met vlagen misselijk en wat buikpijn 

@Marieke zo voel ik me ook..had je eerst een positieve test gehad of eerst de negatieve?van hetzelfde merk?wanneer wil je weer gaan testen?

Terug
Bovenaan