NOD juli 2019

@maroussia maandag had ik een negatieve test en ik heb een eisprong gevoelt weer rond dag 20 na de curettage. Afgelopen woensdag een hele lichte test dus. Ik ben van plan om na het weekend te testen, als me dat lukt haha. Succes met wachten :) 

Hoii dames!
Ten eerste.. Wat een heftige verhalen van sommigen. Sterkte aan iedereen die nog aan het wachten is en gefeliciteerd voor degenen die ondertussen een positieve test in handen hebben gehad?
Ik heb 16 juni mijn mirenaspiraal laten verwijderen. In de dagen daarna beetje bloedverlies gehad maar niet een echte ongesteldheid. 28 dagen later op 16 mei wel echt ongesteld geworden. Nu zijn we ondertussen 31 dagen verder maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Ook geen tekenen dat ik dat 1 deze dagen ga worden. Ik hoop natuurlijk dat er ondertussen een klein wezentje in mij groeit dus een positieve die dat bevestigt zou geweldig zijn. Ik heb Trouwens gisterochtend een test van de action gedaan en die was negatief helaas.

Maroussia poeh wat heftig zeg! Heel begrijpelijk dat je bang bent om te testen. Misschien toch even uitstellen? ocht je toch ongesteld worden (hopelijk niet!) dan weet je genoeg. Maar zolang er niks gebeurt is de kans nog steeds aanwezig.  Kun je over een paar dagen alsnog testen!
Marieke spannend zeg, maar een positieve test is positief toch! Al snap ik dat je pas echt opgelucht kunt zijn bij een goede echo.
Pimpeloentje een paar dagen wachten en dan weer testen? 
Muts wat rot zeg! Hopelijk deze ronde meer succes.
Ik zit nog op m'n eisprong te wachten... En wachten duurt lang haha

Marroussia ja en je bent bang dat je alles wat je voelt enorm uitvergroot. Maar op zich zijn alle symptomen tot nu toe wel positief toch? Ik hoop echt dat het raak is! Wanneer ga je weer testen? Mijn eisprong is vrij onduidelijk, nog nooit echt een goede test gehad dus maandag moet ik daarvoor terugkomen bij de huisarts. Ik verwacht dat ie volgende week komt, maar je weet het maar nooit. Misschien ineens eerder.

@Sandra ja elk dingetje wat ik voel denk ik iets bij...
Ik wil morgenochtend testen en anders maandag...
Wij hebben deze maand conceive plus gebruikt ik weet niet of je dat kent?

Marroussia pfff spannend! Hou je ons op de hoogte? Bedankt voor de tip, dat gebruiken we al een aantal maanden. Is wel erg fijn in ieder geval!

Terug
Bovenaan