NOD juli 2019

Ik ben benieuwd Marroussia. Ik duim voor je! 
Pimpeloentje morgenochtend ook nog eens testen? 
Ik had vandaag eind vd ochtend een positieve ovulatietest dus ik verwacht morgen mijn eisprong. Dag 15, net als vorige maand. Hopen dat mijn menstruatie dit keer wel weg blijft! Maar dat wachten wat je dan weer hebt na de eisprong duurt altijd zo lang! 

Goedemorgen dames..
Ik heb getest licht positief..Ik durf er nog niks van te zeggen.Zo'n test had ik vorig jaar februari ook en dat liep helaas uit op een miskraam..Hoe kan ik een foto plaatsen?

Ja ik snap dat je het nog niet echt kan geloven. Maar misschien nemen je symptomen alleen maar toe en krijg je alleen maar meer vertrouwen. Ik hoop zo dat deze blijft zitten! Zeker na 3 jaar! Zou toch echt heel mooi zijn!
via mupload kan dat geloof ik. Ik weet ook niet precies hoe het werkt

@Marroussia voorzichtig gefeliciteerd! Begrijp wel na 3 jaar en je eerdere ervaring dat je een beetje terug houdend bent. Ik heb na mijn NOD ook een hele licht positieve test gehad en na een aantal dagen werd het heel duidelijk. Zou over een dag of 2 nog een keer testen.
Je kan via de site multi upload o.i.d. uploaden (heb het nog nooit gedaan)
Duim voor je mee dat alles goed blijft gaan!!

@marroussia toch alvast een kleine gefeliciteerd. Een streepje is een streepje maar snap dat het spannend is! Succes komende tijd en hopelijk blijft alles goed gaan.
Hier vandaag ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde. 
Ik duim voor de rest van de dames hier dat er nog wat mooie streepjes te zien zullen zijn voor jullie deze maand! 

Terug
Bovenaan