NOD juli 2019

@marroussia toch alvast een kleine gefeliciteerd. Een streepje is een streepje maar snap dat het spannend is! Succes komende tijd en hopelijk blijft alles goed gaan.
Hier vandaag ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde. 
Ik duim voor de rest van de dames hier dat er nog wat mooie streepjes te zien zullen zijn voor jullie deze maand! 

Jammer pimpeloentje.
Ik dacht dat mijn ovulatietest van gister al duidelijk positief was, beide streepjes dezelfde kleur. Nu 24u later weer getest, teststreep echt super donker tov controle streep. Dus ik denk dat mn eisprong dan misschien morgen is ipv vandaag? Ik weet nooit zo goed hoe ik het dan moet interpreteren. Maar goed. We klussen nog even door.

@Anky ik had precies hetzelfde met mijn ovulatietesten.Ik denk dat je dan vannacht of morgen je eisprong hebt.Vandaag nog proberen gezellig te maken?

Marroussia goed nieuws dus! Maar ik snap dat je nog heel voorzichtig bent met juichen. Ik hoop met je mee dat alles goed gaat.
Jammer pimpeloentje. Hopelijk volgende maand meer geluk.
Anky volgens mij kun je meerdere dagen positief testen, dus inderdaad gewoon ervoor gaan! Ben stiekem wel een beetje jaloers.. Bij mij doen die testen dus niks. Niet dat je met zo'n test nu zwanger wordt maar het maakt het juiste moment bepalen wel een stuk makkelijker.

@marroussia jup! Ben inmiddels 13 weken zwanger. De "ronde" er voor eindigde bij mij ook in een miskraam na 5/6 weken. Dus herken je gevoel heel goed dat je weer bang bent dat het mis kan gaan. Ik probeerde in mn achterhoofd te houden zolang ik geen bloed zie is het goed.. veel succes!

@Klaasjee ik heb heel veel afscheiding waardoor ik steeds naar de toilet ga om te kijken of het geen bloed is..Ik heb nu steeds een soort spierpijn gevoel in mijn liezen en schaambeen.Heb jij veel "kwaaltjes"?

Vandaag en morgen gaan we er nog maar even voor ja;) 
@sandra vdp gek dat dat bij jou niet werkt. Drink je teveel vocht ofzo? Of heb je gewoon laag LH? Ik ben ook wel blij hoor dat het zichtbaar is wanneer ik eisprong kan verwachten al ben ik redelijk regelmatig en voel ik het ook wel aan mn lijf maar toch extra bevestiging is fijn. Nu nog zwanger worden dat blijft altijd nog de kunst;) 

Zucht... hier al 9 dagen over tijd!   Normaal altijd een cyclus van 30 dagen. (Afgelopen november gestopt met de pil)  Test blíjft negatief. Afgelopen  donderdag contact gehad met de huisarts.  Maar die geeft aan nog te moeten wachten tot as donderdag dan mag ik weer bellen. Voor een bloedtest.  Ze gaf aan dat best veel vrouwen pas na 10 dagen op test reageren..  voor mijn gevoel lees ik overal dat mensen al snel kunnen testen .....
Ik heb steeds veel afscheiding waardoor ik denk ojee tis begonnen maar nog steeds niet.  
Verder heel erg moe , slaap veel en heb veel last van hoofdpijn en duizeligheid.  En spierpijn gevoel bij mijn lies. 
Ik wil zekerheid , hihihi!  
Geduld....!

Terug
Bovenaan