NOD juli 2019

@marroussia dat had ik ook (en heb ik nog steeds) probeer nu op mn lichaam te vertrouwen dat het goed is, maar dacht in het begin ook continu dat het bloed was.
Verder last van mn borsten, zijn wat gevoeliger. En een week of 2 wel misselijk geweest en sinds een week erg moe, maar verder valt het allemaal heel erg mee. 
Welke test heb je gebruikt? Daar zit qua gevoeligheid soms ook nog verschil in.

Haha, blijkbaar zijn we allemaal zo ongeduldig. Ik dacht dat ik de enige was. Maar wachten duurt lang.. Lang wachten tot je menstruatie is afgelopen, wachten op de eisprong, wachten of er een menstruatie komt of niet.. Heel de tijd dat stomme wachten!
Anky Fijn dat je het redelijk goed aanvoelt. Nu nog een keer met een goede afloop! Ik weet niet hoe dat komt bij mij, voer de testen toch precies zo uit als in de gebruiksaanwijzing staat. Ik bespreek het morgen met de huisarts.

@Klaasjee Ik heb een Kruidvat en action test gedaan.Maar allebei licht positief...Ik test woensdag wel weer en hoop tegen die tijd geen bloed te krijgen..

Marieke ook gefeliciteerd!
Ben benieuwd wat de huisarts erover te zeggen heeft Sandra vdp. 
Ja ik voel mn eisprong soms wou ik zeggen maar nu toch echt heel erg. Zo erg nog niet eerder gemerkt haha maar ik heb onderrug pijn en steekjes rechtsonderin en een soort van baarmoederpijn die lijkt op een komende menstruatie. Dus ik denk dat dat mn eisprong is.

Marieke ook gefeliciteerd!
Ben benieuwd wat de huisarts erover te zeggen heeft Sandra vdp. 
Ja ik voel mn eisprong soms wou ik zeggen maar nu toch echt heel erg. Zo erg nog niet eerder gemerkt haha maar ik heb onderrug pijn en steekjes rechtsonderin en een soort van baarmoederpijn die lijkt op een komende menstruatie. Dus ik denk dat dat mn eisprong is.

@Anky zo herken ik mijn eisprong ook idd.Dat gevoel heb ik en zodra het weg is is mijn ei gesprongen..Dat geven de ovulatietesten dan ook aan.Ik hoop voor je dat het raak is deze maand?

Terug
Bovenaan