NOD juli 2019

14 juni was de curretage dus m'n verwachte menstruatie is dit weekend volgens de verloskundige, even kijken of komende week een duidelijke test hebben en dan weten we het zeker. Erg spannend haha ik gebruik de kruidvat testen altijd 2 voor 5 euro.
Symptomen zijn nu vooral misselijkheid en af en toe wat buikpijn. 

Heb me net geregistreerd op dit forum. Lijkt me erg leuk om me hier ook bij aan te sluiten. Ben bijna 28 jaar en we beginnen nu voor het eerst aan kinderen.   Werd 13 juni ongesteld door de pil heen dus ben 15 juni middenin de strip gestopt Aangezien ik toch al wou stoppen ivm kinderwens. 21 juni was de laatste dag dat ik ongesteld was. Heb wel wat pijnlijke tepels maar ga ervan uit dat ik nog niet zwanger ben want dat zou wel erg snel zijn. Hoop dat ik snel ongesteld wordt zodat ik met behulp van ovulatietesten kan kijken wanneer mijn eisprong is... zo spannend allemaal. Heel veel succes iedereen, ik duim voor jullie allemaal?

Ik heb net toch nog maar een test gedaan en hier is nagenoeg niks meer op te zien...Ik ga het toch weer kwijtraken..temperatuur is ook 0,2 gezakt...

Marroussia nee, dat meen je niet! :(  Klopt het dat je 's nachts hebt getest, kan het daar ook niet mee te maken hebben?
Gebruiker welkom! Er gebeurt van alles met je lichaam zodra je stopt met de pil ;-) Het zou inderdaad snel zijn, maar je bent echt niet de eerste die dat overkomt haha! 
Anky wat gek dat het zo aanwezig is.. Maar heb je wel duidelijkheid inderdaad! Weet je ook wat je te doen staat, haha. Veel plezier en ik hoop over een week of 2 leuk bericht van je te mogen lezen ;-)
Huisarts heeft me wel gerust gesteld. Waarschijnlijk is mijn LH gewoon te laag voor zo'n test om te meten. Er is verder niets met me aan de hand wat zou wijzen op een andere oorzaak. Haar advies was om de testjes de deur uit te doen en dat ga ik zeker doen. Word er alleen maar onzeker van. Mocht ik over een half jaar geen positieve zwangerschapstest hebben dan moet ik samen met mijn man terugkomen. Maar.. ik ga er vanuit dat dit niet nodig is! ;-)

@ Sandra ik test inderdaad heel erg vroeg omdat ik dan naar mijn werk moet...Maar ik heb nu ook wat donkerdere afscheiding dus ik raak het wederom kwijt 

@Marroussia ahh nee! Wat een vervelend bericht, ik had zo voor je gehoopt dat het bleef zitten! Ik hoop dat het een beetje lukt op je werk vandaag.
@gebruiker welkom! 
@sandra vdp fijn dat je gerustgesteld bent door de huisarts.
Vandaag was mn ovulatietest idd weer heel licht. Dus duidelijk gisteravond een eisprong gehad. Nu heel benieuwd of het raak gaat zijn, fingers crossed.

Terug
Bovenaan