NOD juli 2019

Marroussia Pfff wat enorm ****! Het is echt niet eerlijk. Hopelijk lukt het een beetje met werken en geeft het afleiding..
Anky Ik ga voor je mee hopen! Wanneer verwacht je je NOD? 
MagicOne balen zeg! Inderdaad op naar de volgende..

@MagicOne wat naar...Ik duim voor je dat het de volgende ronde mag lukken ?
Ik heb nog geen bloed maar erg veel hoofdpijn en veel afscheiding...

Mag ik vragen na hoeveel dagen jullie je eerste echte menstruatie hadden toen jullie stopten met De pil?  Weet dat het bij iedereen verschillend is,  maar na hoeveel weken mag je bijv. Contact opnemen met de huisarts. Want er zijn  gewoon medicijnen die het kunnen opwekken waarom zou je die niet meteen mogen? Misschien domme vraag..  haha

@Marissa en Magic one wat jammer dat het niet gelukt is. Ik duim voor jullie en hopelijk is het de volgende ronde raak. Ik lees veel over teunisbloem olie. Misschien dat eens proberen? 

gebruiker..... Ik ben gestopt mei 2018 en heb cyclussen van 34 tm 134 dagen. Heb de huisarts gebeld omdat ik zo ons regelmatig was, aangegeven dat ik vroeger geopereerd ben aan mn buik en kans op zwangerschap heel klein was. Hierdoor mocht ik gelijk doorgestuurd worden na een fertiliteitsarts. Vorige week pas die pillen gekregen en ben inmiddels dus al een hele tijd bezig en verder. Normaal gesproken word je pas doorgestuurd na 1 jaar proberen ook als je een onregelmatige cyclus hebt. 
Ik heb de pillen overigens nog niet gebruikt want wacht nog op mijn NOD. (Laat die maar heeeeeeeeeel lang op zich wachten ?) 

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan.  Ben gestopt met de pil en is nu 32 dagen later dus dacht wil even zekerheid. Maar nu wacht ik maar gewoon af en koop straks die homeopathische tabletten die ik hier steeds lees en hopelijk komt het daarmee op gang. 
Ik ben niet goed in afwachten.. haha

Teunisbloemolietabletten en agnus cactus gebruik is nu sinds mei en maakt mn cyclus wel anders heb ik het idee. Had ineens van 134 dagen en daarvoor 53 59 en laataye cyclus 34 dagen dus het doet wel wat. Proberen waard.

@gebruiker. Het verschilt volgens mij idd heel erg per persoon. Ik was zelf niet aan de pil dus ik kan je daarover niks vertellen.
Ik ben erachter dat mijn rusthartslag (ik draag dag en nacht een fitbit) ook aangeeft wanneer mijn eisprong ongeveer is. Afgelopen maanden was mn rusthartslag het hoogst op mn eisprong dag en deze week gister.  En daarna blijft ie een tijdje redelijk hoog tot vlak voordat ik ongesteld moet worden dan zakt ie iets en als ik ongesteld ben de dag daarna is ie weer heel laag. Heb gelezen dat sommigen aan hun verhoogde rusthartslag kunnen zien dat ze zwanger zijn. Dus ben benieuwd de komende weken.. Haha

Terug
Bovenaan