NOD juli 2019

Ik ben zojuist naar de Kruidvat geweest en heb teunisbloemolie capsules en monnikenpeper ofzo gehaald. Meteen maar ingenomen. Ben benieuwd als het werkt en mijn menstruatie op gang gaat komen. Ik laat het jullie weten. ? 
Fijn dat je nu medicijnen hebt gekregen kriebelbeestje. Hopelijk blijft je NOD uit en ben je zwanger Maar anders doen die medicijnen vaak goed hun werk en heb je weer positieve hoop. Duim voor je. 

Er is (voor mij dan) een wonder gebeurd! Ik had dinsdag een positieve ovulatietest. Maandag adviseerde de dokter nog om ze weg te doen omdat het bij mij nooit iets opleverde, maar vond dat eigenlijk zonde omdat ik er nog wat had liggen. Dus toch eentje geprobeerd en de streep was nog feller dan de controlestreep ;-)
Anky bedankt voor de tip. Ik draag ook 's nachts mijn fitbit! Wanneer verwacht jij je NOD?
KKK ik heb op 24 september 2018 mijn laatste pil geslikt, onttrekkingsbloeding 27 september en 'echte' menstruatie kwam op 24 oktober. De ronde daarna kwam ie ineens pas na 33 dagen. Ik lees er hier ook hele wisselende verhalen over. Je bent net gestopt dus zou het rustig even afwachten. Misschien duurt het de eerste keer wat langer, maar dat zegt nog niets over hoe je cyclus de komende maanden gaat verlopen.
Kriebelbeestje ohhhh wat spannend! Ik hoop met je mee dat het is gelukt!

Vandaag de NOD, spannend. We wachten rustig af. Nog geen enkel teken van naderende menstruatie. Normaal een week voor NOD pijnlijke gespannen borsten. Tot nu toe zijn ze zo zacht en soepel als wat. We gaan het zien. Sowieso pas maandag testen als de menstruatie uitblijft. 

Oh wat goed Sandra vdp! Fijn dat je nu zeker weet wanneer je ovulatie ongeveer was! Ik ben benieuwd of jij dan ook ziet op je fitbit dat je rusthartslag nu relatief hoog is tov een week terug. 
Ik verwacht mn nod op 28 juli. Ben nu 4dpo. Jij een paar dagen later je nod dus?
Spannend Kaylee! Ik hoop dat je over een paar dagen positief mag testen!

Anky ja zeker fijn. Ik denk rond 31 juli. Tegen die tijd hoop ik al iets leuks van jou te hebben gehoord ?
KayleeMN ik hoop dat je kunt wachten tot maandag, haha! En dan hopelijk een een positieve test voor jou!

Terug
Bovenaan