NOD juli 2019

Sandra vdp Ja haha het is een uitdaging, maar mijn vriend pas zondagavond laat thuis. Wil het wel met hem doen, dat houdt de motivatie om het nog niet te doen er nog enigszins in ?

Haha kaylee ik zou het dan toch stiekem al gedaan hebben, mezelf kennende. Maar ik hoop dat je het kan volhouden tot maandag!
Vorige zwangerschap ook afgesproken op nod samen te testen, 4 dagen voor nod had ik ineens toch getest en heel licht positief. Mijn man vond het niet leuk dat ik dat gedaan had haha. Ik kan mezelf niet bedwingen. Zelfs als ik zeker weet te voelen dat ik niet zwanger ben, gooi ik er meestal toch een testje tegenaan. 
Dit keer zijn we samen op vakantie dus ik ga er nu echt vanuit dat ik alleen test als ik op nod nog niet ongesteld ben en me zwanger voel. Anders niet. Maar ik beloof niks haha.
Jullie horen van me. Nu maar eens even spullengaan pakken voor de vakantie. 

Hahah ja ik snap je volledig hoor. Maar bij ons eerste kindje ook zonder hem getest en vond hij achteraf ook niet zo leuk. Wat ik ook begrijp. En hij is nu simpelweg ook gewoon van huis voor werk dus ik wil echt wachten tot hij thuis is. Maar het liefst had ik nu al getest haha. Wij gaan volgende week op vakantie, ook allerlei pretparken af. Zit me nu al druk te maken dat als ik zwanger ben of ik dat allemaal wel mag doen ?

[quote quote=10224578]Knuffeltjeee Poeh, spannend hoor! Klinkt tot nu toe allemaal positief. Heb je al een test gedaan of wil je nog wat langer afwachten?[/quote]
Nog langer wachten. Tot nu toe heb ik in 7 maanden alle mogelijke kan een zwangerschap verschijnselen wel een keer gehad en dan bleek het toch gewoon Truus te zijn. Dus ik ga nog nergens van uit...

@stiertjeee,
Ik heb ook versleten rugwervels in mijn rug. Maar met mijn zwangerschap ging dat prima gelukkig! 
Dus ik zou je daar geen zorgen over maken en anders naar de bekkenfysiotherapeut gaan, die kan je prima helpen. 
Succes, hopen dat het snel raak is!

KayleeMN dan snap ik dat je inderdaad nog even wacht tot je man thuis is. Wel zo lief ?
Knuffeltjeee raar he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik had het de vorige ronde heel sterk. Misselijk en veel buikpijn waardoor ik écht dacht dat het raak was. Nou mooi niet dus. Ik snap dat je nog even wacht!
Anky fijne vakantie! Wat zou het leuk zijn om op je vakantie positief te testen ?

Tot nu toe nog geen enke teken van een naderende menstruatie. 1 dag na NOD. Het is nog vroeg, we wachten af. Ik probeer mezelf aan te praten dat die menstruatie nog wel komt ?

Terug
Bovenaan