NOD juli 2019

Ik heb momenteel een heel licht menstruatie buikpijn gevoel op 5dpo.. Maar ik vraag me af of het niet gewoon vakantie inpak spanning is haha of dat het gewoon mn darmen zijn. Geen idee.
Ik ben gewoon heel benieuwd maar eerst maar even op vakantie!

Helaas hier weer door voor de volgende ronde. Had nog totaal geen tekenen dat ik ongesteld zou worden, maar vanmorgen toch ineens gekomen. 2 dagen te vroeg. Nu wel wat krampjes.
succes voor degenen die nog moeten wachten??

Hoi meiden,

Ik doe ook maar eens mee, ik lees al een tijdje stiekem maar gedeelde smart is leuker toch? ;-)
Ik ben 30, en in ronde 10 nu, al denk ik dat ik daar 5 maanden van ontpillen vanaf moet trekken. Mijn periodes gingen van regelmatig naar onvoorspelbaar naar nu 3 op een rij van 41 dagen dus ik hoop dat ze nu eindelijk een regelmaat hebben zodat we gerichter kunnen "werken" :p
Ik had afgelopen maand zelfs ovu testen gebruikt maar ik zag zoveel streepjes over 14 dagen dat ik het maar opgaf. Teveel stress voor mijn doen. (Ik kon 2x een piek vinden maar beide nooit donkerder dan teststreep) bij 1 van de pieken hebben we geklust, de andere niet...(vriend met een grote weerstand tegen verplicht klussen)
Morgen is mijn NOD dus ik ben erg benieuwd.
Ik duim voor iedereen!

Hi dames!
Mijn NOD is 25 juli als het goed is! Ik heb nu al 2 maanden een cyclus van 24 dagen.. dus ga er van uit dat het nu ook 24 dagen is. Voor mijn miskraam was ik onregelmatig ongesteld maar na de miskraam dus al 2 x 24 dagen? 
Ik heb sinds vanmiddag wat steekjes en lichte krampjes links onderin, alsof ik nu mijn eisprong heb... Of het is de innesteling? Even afwachten. Hoop dat de eisprong gewoon vorige week donderdag was, toen had ik ook zulke krampen. We wachten af. Als ik niet menstrueer dan test ik volgende week zaterr! Spannend!!?

[quote quote=10224960]Hi dames! Mijn NOD is 25 juli als het goed is! Ik heb nu al 2 maanden een cyclus van 24 dagen.. dus ga er van uit dat het nu ook 24 dagen is. Voor mijn miskraam was ik onregelmatig ongesteld maar na de miskraam dus al 2 x 24 dagen? Ik heb sinds vanmiddag wat steekjes en lichte krampjes links onderin, alsof ik nu mijn eisprong heb… Of het is de innesteling? Even afwachten. Hoop dat de eisprong gewoon vorige week donderdag was, toen had ik ook zulke krampen. We wachten af. Als ik niet menstrueer dan test ik volgende week zaterr! Spannend!!?[/quote]
Sorry. 28 dagen is de cyclus! ? Dus al 2 maanden 28 dagen!

Oke allemaal afwachten dus weer! Wij zitten in 'ronde 4' hoewel we al vanaf het begin van het jaar proberen (dus eigenlijk 'ronde 7'), maar sinds 4 maanden hou ik ook echt mijn cyclus bij in een app en wrobeer ik meer rekening te houden met het moment van eisprong etc. Misschien ook een tip voor jullie: ik probeer wat minder op kwaaltjes te letten richting mijn menstruatie. Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Vorige keer had ik 2 weken lang zere borsten, misselijk en overgeven en 5 dagen overtijd. Maar bleek toch niet zwanger. Ik probeer dat nu dus wat meer los te laten omdat het helemaal niets hoeft te zeggen. Het kán maar het hoeft niet. Dan is mij in ieder geval de teleurstelling wat minder groot. En voor de zekerheid drink ik tot die tijd gewoon geen alcohol!

Ik probeer mezelf inderdaad ook meer aan te praten dat ik gewoon ongesteld ga worden. Nou mag ik niet zeuren, het is ronde 1 haha. Ben nu 2 dagen overtijd. Nergens last van, voel soms wat steekjes ofzo. En m'n borsten zijn juist niet pijnlijk terwijl ze dat normaal voor nod en tijdens wel altijd zijn, maar goed. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Vandaag wel wat lichtbruine afscheiding met afvegen. Dus of de menstruatie komt er aan, of het is wat anders maar we gaan het zien. 

Vandaag toch ongesteld geworden, denk ik. Of het een late menstruatie is, of een vroege mk zullen we nooit weten. Maar dat vind ik ook wel prima, we gaan gewoon door! Het was tenslotte pas ronde 1. Nu lekker op vakantie en in de tig pretparken die we afgaan lekker alle achtbanen af zonder zorgen haha. 

Terug
Bovenaan