NOD juli 2019

Kriebelbeestje ik denk toch echt positief! Wat ik hier altijd lees van ervaringsdeskundigen is een streepje een streepje, hoe donker of licht ook. Misschien over 2 dagen nog eens testen om te kijken of hij al donkerder is?

Sandra vdp ja precies zo dacht ik zelf ook. Vandaag cb halen en morgenvroeg nog een keer testen, vind zulke strips ook niet echt betrouwbaar maar dat kan aan mij liggen haha.

Ik durf je nog niet helemaal te feliciteren hoor, dat doe ik dan morgen wel ?
Ik heb ook zulke strips gehad voor ovulatietesten. Maandenlang kon ik er niks mee vinden (en met andere, duurdere testen ook niet). Tot afgelopen dinsdag, had ineens een streepje die donkerder was dan de controlestreep. Wist niet wat ik meemaakte. Toen een test van de kruidvat er achteraan en die was ook positief. Wat ik eigenlijk wil zeggen: ik denk dat het geen verschil maakt, er zit geen handige plastic verpakking omheen maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde.
Ik duim voor een nog mooier streepje voor je morgen!

Gefeliciteerd kriebelbeestje! Ik kan je foto niet zien maar als er 2 streepjes staan dan is het raak❤️

Ikzelf heb vandaag uit ongeduld (dag43) toch maar een zwangerschapstest gedaan.
-negatief-

Dus nu afwachten wanneer dan toch eindelijk die ongesteldheid gaat komen. 
Ik moet zeggen dat ik steeds meer aan mezelf ga twijfelen. Lastig hoor, die onregelmatigheid/onzekerheid

Kriebelbeestje heb je nog getest vanmorgen?
Tralala wat balen zeg. Na zoveel dagen mag er onderhand wel iets komen.. Heb je altijd/vaker zo'n lange cyclus? Die onzekerheid en het wachten is inderdaad zo vervelend. Iemand zei laatst hier in een forum waarom heeft niemand verteld dat proberen zwanger te worden helemaal niet zo leuk is? 

Terug
Bovenaan