NOD juli 2019

Hoi Sandra,
Wat een treffende uitspraak! Je begint met goede moed maar al snel die teleurstelling en onzekerheid. Pfff daar heeft niemand het ooit over nee.
Mijn cycli zijn heel vreemd. In september met de pil gestopt en sindsdien 30,28,27,27,36,41,40
Dus ik dacht, die tot en met 36 was het ontpillen.. maar met ovulatietesten kan ik geen eisprong vinden en deze lange afgelopen (en nog durende) periodes maken me erg onzeker over het wel hebben van een eisprong.
Misschien toch maar eens naar de huisarts.
Hoe is het bij jou?

Hi,
Volgends mijn app moet ik 30 juli ongesteld worden. Nu heb ik alleen al 6 dagen lang licht bloedverlies met slijm erbij. afeglopen donderdag ook een felle steek gehad in mn zij. Iemand hier ervaring mee? Lijkt mij eigenlijk te vroeg voor innesteling bloeding en te lang voor een ovulatie bloeding. 
Gestopt vanaf maart. 1ste kindje.

Hoi Dames,
lang niet meer op deze forum geweest in de hoop dat ik er niet meer zoveel mee bezig zou zijn. Wij zijn inmiddels een jaar bezig om zwanger te worden. Mijn cyclus is gemiddeld 27 dagen. Ik had 20 juli ongesteld moeten worden maar ben het nu nog steeds niet, gisteren had ik het idee dat het kwam, maar het kwam niet. Ik gebruik al heel lang een  2 app’s en daar houd ik het ook bij, dit is de eerste keer dat ik overtijd ben. Normaal een dag te vroeg of op de dag zelf ongesteld. Heb nu wel wat hoofdpijn, wat vermoeid en vanmorgen steekjes in mijn buik. Hoop dat het eindelijk gelukt is maar ik ben er bang voor. Wat een onzekerheid! 

@gebruiker101: was het bloeden vanaf je ovulatie? Heb het zelf nog nooit gehad dus weet eerlijk gezegd ook niet wat het zou kunnen zijn. Zou ook alleen ovulatiebloeding kunnen bedenken...
@Blondine, spannend!! Weet je al wanneer je wil gaan testen? Duim op een positieve test voor jullie. Zou weleens mogen na een jaar proberen!!
Ik heb 31 juli mijn NOD. Ben er nog niet zoveel mee bezig maar dat zal wel veranderen over een weekje!

Ik ben vandaag 5 dagen voor nod. Vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor nod een licht positieve early test. Toen had ik al wat gespannen borsten en verder geen symptomen. Nu helemaal niks dus ben er bang voor dat het niet gelukt is, al weet ik dat het iedere zwangerschap heel anders kan zijn.. ik wil niet ongesteld worden op vakantie?

Tralala bah, wat vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. En ik maar zeuren dat die ovulatietesten niks opleveren, bij mij varieert het maar tussen 27-32 dagen. Ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan, heb ik ook gedaan! Er zijn namelijk meerdere redenen mogelijk waarom je je eisprong niet kunt vinden en hij/zij zal naar jouw situatie kijken wat de reden is en of er verder onderzoek nodig is.Gebruiker10120937 sorry, heb hier geen ervaring mee maar je lichaam kan rare dingen doen. Misschien toch een vroege innesteling dat je ovulatie ook eerder is geweest dan je misschien dacht?Gebruiker10140945 ik verwacht mijn NOD ook 31 juli. Ik ben er wel mee bezig hoor (meer dan ik in ieder geval wil) ook omdat ik nu geen alcohol drink en toch ergens 'hoop' op een teken haha. Blondine misschien toch een testje proberen? Of wil je dat nog even uitstellen?Anky wanneer ga je op vakantie?

Terug
Bovenaan