NOD juli 2019

Helaas... 
Net bruin afgeveegd dus morgen ongesteld... Schuiven we weer een maand op... Dus volgende maand ben ik het dan ergens eind aug begin september... Dus weer 3 weken gemiddeld te laat. Niet helemaal natuurlijk, had het 13e zo een beetje moeten worden.

Morgen is mijn nod.
Durf niet te hopen alleen al sinds paar dagen beetje last van mijn borsten, hoofdpijn, moe en af en toe was misselijk. En veeeel honger!
Dit had ik bij mijn zwangerschap van mijn miskraam ook voordat ik teste.
Als ik morgen niet ongesteld ben dan test ik zaterdag, dan is mijn vriend ook thuis? Ik vind het wel heel spannend!! ?

Hee dames . Ik had zo mn nod mar kwam niets maandag getest en negatief nu nog steeds niet ong. Wat denken jullie wachten tot?? Vor weer ga testen  

Hee dames . Ik had zo mn nod mar kwam niets maandag getest en negatief nu nog steeds niet ong. Wat denken jullie wachten tot?? Vor weer ga testen  

Hoi coraliene, 
Om de dag verdubbeld de waarde in je urine die een zwangerschap aangeeft. Dus als je maandag had getest zou je woensdag/vrijdag weer kunnen proberen. Bij sommige dames is het pas een week na nod goed zichtbaar in de urine. 
Maar mijn ervaring zegt dat een negatieve test ook echt negatief is. Zeker een week na je nod. Ik duim voor je!

Knuffeltjeee dat is inderdaad laat en dan ook nog lange cyclussen. Heeft het nu wel helemaal doorgezet?
MSnegeneneen spannend hoor! En gewoon op niet te veel hopen, dan valt het misschien ook wat minder tegen (I know, tegenvallen doet het toch wel) als het niet zo blijkt te zijn. Lief en fijn dat je op je vriend wacht!
Caroliene ik zou van het weekend pas weer testen aangezien hij nu nog negatief was, dan ben je in ieder geval een aantal dagen verder. Of je hebt vanzelf duidelijkheid door je menstruatie (wat we uiteraard niet hopen).
Ik heb ook nog steeds zere borsten en weer wat misselijk maar vorige ronde precies hetzelfde (2,5 week zere borsten tot aan mijn menstruatie pfff) en dat bleek ook niets te zijn. Dus ga er maar vanuit dat dit er voortaan in de periode tussen eisprong en menstruatie bij hoort ☹️

Terug
Bovenaan