NOD juli 2019

Omg meiden! Ik heb sinds een paar dagen het idee dat mn borsten zwaarder zijn en gister voelde ik me even niet helemaal lekker en erg moe. En super suoer vaak moeten plassen. Maarjah warm weer en veel water drinken.. toch vanochtend vroeg wakker en naar de wc dacht ik ik vang mn urine op, ik heb maar 1 test mee want meer mocht niet van mn man. Wel een extra gevoelige voor 4 dagen voor nod en ik ben nu als t goed is 3 dagen voor nod.
Toch getest en een heeeel licht streepje! En nu heb ik geen testen meer om over een paar dagen weer te checken of het oploopt.. zo spannend!

Hoi allemaal!
Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar deel nu toch ook graag mijn verhaal.
Ik heb vandaag mijn NOD (maar slechts een lf van 8 dagen de vorige cycli, dus daarom deze ronde tarwekiemolie gebruikt), maar 2 nachten geleden werd ik midden in de nacht wakker door een extreem scherpe steek in mijn (denk ik) baarmoeder. Ik hoop natuurlijk dat dit een innesteling was, maar heb wel opkomende menstruatieklachten (gevoel daarbeneden) dus ik ben in de war. Zo frustrerend! Ik schrijf het hier maar even van me af haha.
Sandra vdp: Frustrerend he dat die symptonen overeen komen. Zo kun je er toch geen pijl op trekken. Ik hoop voor je dat het dit keer toch iets anders betekent.

Oh super spannend Anky! Ze zeggen altijd een streepje is een streepje toch (licht of niet) wat frustrerend dat je dan maar 1 test bij je had! Ga je nu toch een extra test halen? 
Ik hoop voor je dat het streepje oploopt in ieder geval!

Welkom Truus! Schrijf maar lekker van je af idd haha het is zo verwarrend wat je allemaal wel of niet kan voelen.
ik had met 5 en 7dpo menstruatieachtige krampen. Misschien was dat innesteling? Ik hoop dat de krampen nu weg blijven en ik idd ergens een test kan kopen (zonder dat mn familie het ziet haha) dan kan ik over een paar dagen nog eens checken.

Anky wat een geweldig nieuws! Ik zou me ook echt niet in kunnen houden, dus ik hoop dat je stiekem een test kunt kopen ?
Truus welkom! Je kunt inderdaad zo in de war zijn van wat je voelt, niet voelt en denkt te voelen haha. Ik hoop met je mee dat het is gelukt.
Knuffeltje he bah had het je zo gegund! En nee, helaas ben je niet de enige..

Wanneer ga jij testen Sandra vdp? Of denk je echt dat je ongesteld gaat worden? Ik dacht het ook hoor tot gister? het kan ineens toch veranderen. Moet zeggen dat ik nu weer helemaal niks voel naast veel plassen. Maar ik wil idd echt nog opnieuw testen want hij was zo licht

Anky ik verwacht mijn NOD pas 31 juli. Mocht ik dat weekend (dus niet komend weekend) nog niet ongesteld zijn ga ik pas testen. Ik test eigenlijk altijd in het weekend, vind het niet fijn als we daarna allebei naar het werk moeten ? Ik reken nergens op, heb wel weer klachten net als vorige maand, maar toen bleek na bijna week overtijd toch dat ik niet zwanger was... Laat je het weten als je een test hebt gehaald en gedaan? ?

[quote quote=10226561]Knuffeltjeee dat is inderdaad laat en dan ook nog lange cyclussen. Heeft het nu wel helemaal doorgezet? MSnegeneneen spannend hoor! En gewoon op niet te veel hopen, dan valt het misschien ook wat minder tegen (I know, tegenvallen doet het toch wel) als het niet zo blijkt te zijn. Lief en fijn dat je op je vriend wacht! Caroliene ik zou van het weekend pas weer testen aangezien hij nu nog negatief was, dan ben je in ieder geval een aantal dagen verder. Of je hebt vanzelf duidelijkheid door je menstruatie (wat we uiteraard niet hopen). Ik heb ook nog steeds zere borsten en weer wat misselijk maar vorige ronde precies hetzelfde (2,5 week zere borsten tot aan mijn menstruatie pfff) en dat bleek ook niets te zijn. Dus ga er maar vanuit dat dit er voortaan in de periode tussen eisprong en menstruatie bij hoort ☹️[/quote]
Heel spannend! Nog geen menstruatie te bekennen.. Ik voel me vandaag niet lekker, vanmorgen erg misselijk maar niet overgegeven. Dit doe ik nooit als ik ziek ben? Morgen moet mijn vriend werken, maar hij denkt dat ik zwanger ben dus wil hij toch morgenochtend testen, hij werkt dan tot half 1, daarna genieten van de vakantie! 
Hopelijk ben ik niet zo misselijk op vakantie, in een tent? fingers crossed

Terug
Bovenaan