NOD juli 2019

@MamaMD ik ook de 28e mn nod. Jij hebt nog geen early test gedaan?
@sandravdp jazeker. Ik ben juist blij dat ik wat voel in mn borsten en tepels want dat voel ik normaal nooit. Voor mij echt een teken van zwangerschap. Al is het nu al weer een aantal uren weg.. dan ga je toch weer twijfelen vooral omdat de test ook zo licht was. Maarjah ook heel vroeg natuurlijk. En dat ik geen menstruatiebuikpijn heb is ook fijn! Hopelijk blijft dat ook weg. Ik zit natuurlijk nog steeds voor nod. En wat Truus zegt ik heb idd ook vaak niet lekker door spanning en ook PDS haha ik hoop dat jij ook gauw een positieve test in handen hebt!
@Truus ja ik ben vanochtend even ertussenuit gegaan naar de apotheek. Er ligt een test op me te wachten maar die is vanaf nod meetbaar dus ik wacht tot zondagochtend. zo spannend! Nu vanavond maar de alcohol laten staan.

Anky Ohhh het is je gelukt om (ongemerkt) een test te kopen. Spannend! Hoop zo voor je dat hij nóg positiever is! 
Truus Afleiding is inderdaad de beste optie nu. Wachten duurt lang he... pfff.
Haha Truus en Anky hier ook iemand met moeilijke darmen, oa PDS en fructose intolerant dus bij mij rommelt het ook vaak in mijn darmen het zou inderdaad goed van de extra spanning kunnen komen.
Heeft iemand een tip voor die (verrekte) pijnlijke borsten? Vorige cyclus zo'n 2,5 week last van gehad en nu ook al weer ruim een week. Gisteren met sorten moesten we allerlei springoefeningen doen achter elkaar en ik had het niet meer, ondanks goede sportbh. Ben het onderhand wel beu ?

[quote quote=10226872]Spannend nog MSnegeneen. Hoop voor je dat het te vroeg getest was. Heb je nog geen menstruatiebuikpijn? ik heb nu ook regelmatig steekjes in mn tepels. En nog geen menstruatie buikpijn. Overmorgen is mn nod.[/quote]
Nee, geen steekjes. Helemaal niets... Dus ben benieuwd. Voor 2 week terug dacht ik wel mijn eisprong gevoeld te hebben.. 

[quote quote=10226917]Coraliene wat balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden. Misschien is je lichaam een beetje van slag door de warmte? MSnegeneneen hmmm, wederom afwachten dus.. Het kan nog alle kanten op ? een vriendin van mij had ook pas na ruim een week overtijd een positieve zwangerschapstest! Gebruiker10140945 ik hoop ook voor je dat dat het is. Zullen we afspreken dat we allebei rond onze NOD een positieve test hebben? ? Anky vervelend die kwaaltjes, maar ik denk nu veel makkelijker te accepteren nu je weet dat je zwanger bent? Ik voel me ook weer niet lekker, maar dat was vorige maand rond deze tijd dus reken nergens op… Misschien is het zelfs wel een beetje van de spanning ?[/quote]

Dat geeft hoop! ?

Ik had mijn NOD afgelopen donderdag. Nog steeds niets, wel getest maar een mega licht streepje amper te zien. Heb het gevoel dat mijn ogen me bedriegen en staar me gek.

Is 1e ronde en 6e kindje. 1e van mijn huidige vriend

Vandaag mijn NOD. Word standaard ongesteld als jk naar de wc gaat s morgens maar nog niks! Ook geen buikpijn of bruinverlies. 2de poging 2de kindje ben een BAM...Zo spannend dit. Ben op de camping bij me ouders heb wel een test bij me maar die bewaar ik msar even tot morgen...denk ik

Spannend gebruiker en Naatje! Als je een streepje ziet gebruiker dan ben je vast zwanger! En het klinkt voor jou ook goed Naatje.
ik ga morgenvroeg weer testen op mn nod. Maar ik voel mn tepels alweer, goed teken! 

Spannend Anky ga voor je duimen! Doe het liefst nu al een test hahaha maar wacht toch vandaag even af (als me dat lukt) als ik een postieve test heb word het lastig mijn mond te houden aangezien we bij mijn ouders in de caravan zitten

Terug
Bovenaan