NOD juli 2019

Succes Naatje. Idd bewaren dan die test. Ik ben 3 dagen over tijd nu en net getest zelfde resultaat. Heb al 5 kids maar ben mega onzeker weer door die vage streep. Knipper met mijn ogen de hele tijd.

Anky hoop dat het ook raak is bij jou. Wat bedoel je met gevoelige tepels? Ik kan het niet hebben wanneer iemand eraan zit. Voor die tijd geen probleem maar nu heb ik zoiets van blijf eraf. Het is niet fijn. Zelfs een lichte aanraking is vreselijk nu

Naatje helaas zie je op een foto niets. Ik moet zelf ook met mijn ogen knipperen en focussen zeg maar. Haal vandaag de digitale test. Is die ook maar 1x te gebruiken ofzo? Geen ervaring ermee

@Mystery ik wil je niet gaan ontmoedigen maar ze zeggen dat die digitale wat minder gevoelig zijn dus als je test nog best minimaal is kan die ook nog negatief aangeven. Met een beetje pech kan het jou nog geen duidelijkheid geven. 

Oeps iets te snel.
Mijn 1e test (achteraf 2 dagen na NOD) was ook heel licht. Hebben elke dag gekeken of we het is niet inbeelden. Omdat ik geen andere test had pas een paar dagen later kunnen testen. Toen was het erg duidelijk. Iedere 2/3 dagen verhoogd het HCG dus als het lukt kan je het beste over een paar dagen weer testen.

Terug
Bovenaan