NOD juli 2019

Hallo!
Ik ben een beetje nieuw hier, zit overal op het internet een beetje rond te kijken. Mijn NOD is 31 juli, het is onze 1e ronde.
Maar heb het gevoel dat het raak is, maar ben er zo onzeker over. Een week geleden kreeg ik mega gevoelige borsten, had ik al wel maar nu is het wel heel erg. Ben de laatste tijd erg energiek en vrolijk, voor mijn menstruatie ben ik dat meestal niet en heb ik vaak wat huilbuien en nu dus niet. Gisteravond kreeg ik last van lichte buikkrampen en dat zette vanochtend nog door en een beetje obstipatie.. zou het of ben ik het me aan het verbeelden?
Leuk om mee te lezen met de anderen, spannend voor iedereen!

Gefeliciteerd Anky

Klaasje ik heb geen digitale gekocht. Maar Kruidvat. Vond de digitale toch heel duur.

Kimmiejjj spannend en succes.

Hier 4 dagen over tijd. Kruidvat test gedaan maar net zo vaag. Eergisteren waren mijn borsten (de tepels) gevoelig en gisteren en vandaag niet. Is dat mogelijk?  Ben zo onzeker

Gefeliciteerd Anky! Wat leuk en snel zwanger:)
Welkom Kimmiej! Helaas weten wij hier allemaal dat je jezelf goed gek kan maken met Kwalen... het kan altijd 2 kanten op en hoop bij jou op de goede kant natuurlijk :) echt zeker is het pas na een positieve test.
@Mystery: heb je een vage streep op je test? Vreselijk he die spanning en onzekerheid! 
Ik zit nu 3 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Heb wel vlagen van misselijkheid en ben veel moe. Maar heb geen pijnlijke borsten en daaraan wist ik bij mijn vorige zwangerschap dat het raak was een paar dagen voor nod... dus ben alweer bang dat het niet is gelukt!

Hoi Dames!

Anky: gefeliciteerd! Super leuk!
Mystery: weet je al iets meer?
Hoe gaat het met de andere dames? Ben wel benieuwd.

Hier had ik NOD 5 juli, en werd 4 juli netjes ongesteld... ik had deze maand nog een kans want 31 juli zou mijn 2e NOD zijn.
Wat doet nu toch het gekke geval! Ik ben gisteren een soort van ongesteld geworden! Eergisteren avond had ik lichtroze afscheiding. En ook best wel meer afscheiding als dat ik gewend ben, maar ik weet dit aan het inwendig onderzoek wat ik heb gehad bij de Gyn. (Alles was PRIMA ?). Maar gisteren, oud bloedverlies en een inlegkruisje vol over een hele dag genomen. Vandaag alweer alleen bij het afvegen lichtroze bloed en 2 drupjes in mn inlegkruisje. Tot nu toe wijd ik het aan het onderzoek.. maaaaar; mijn rechte tepel is donkerder dan mn linker, ik heb soms onder in mn rug rugpijn alsof ik te lang gestaan heb en ik ging gisteren kokhalzen van de lucht bij de winkel Lush. (Een soort Zeepwinkel). Nu kunnen het allemaal symptomen zijn van je ongesteldheid! Maar het begint 5 dagen te vroeg en mn cyclus was de afgelopen tijd gewoon prima te noemen zonder gekkigheid.
Nu wil ik gewoon even mn verhaal kwijt en vragen; zouden jullie nu, net als ik, ook denken van: zou het dan toch zo kunnen zijn??

Wow, een dag niet op het forum geweest en wat een hoop berichten
Anky wat super fijn! Gefeliciteerd! Jij kunt nu echt genieten van je vakantie ?
Mystery oh bah, die onzekerheid gaat dus helemaalm niet weg als je 5 kinderen hebt. En ik maar hopen dat het bij mij na een aantal rondes wel minder zou worden (wat totaal niet is). Een streepje is een streepje toch? Of weet je echt niet zeker of je er een ziet?
Naatje haha dat maakt het inderdaad niet makkelijk om je mond te houden. Ik hoop op een positieve test voor je!
LieveSam echt geen idee.. mijn lichaam heeft me ook al eens zó erg voor de gek gehouden dat ik niet meer op symptomen durf te vertrouwen. Maar hee, als je twijfelt is er wel een manier om erachter te komen of het raak is ?
Gebruiker10140945 ik moet ook nog 3 dagen wachten tot NOD... wat duurt dat wachten toch lang he. Ik heb alweer zo'n pijnlijke borsten maar vorige ronde betekende dat helaas ook niks. Dus andersom kan het vast ook! En niet iedere zwangerschap hoeft hetzelfde te zijn.
Kimmiejjj sowieso fijn dat je nu vrolijk bent, haha! Gebruiker10140945 en ik hebben ook onze NOD op 31 juli. Zullen we alledrie positief testen deze week? ? 
Klaasje hoe lang ben je zwanger? Hoe voel je je?

Nou het aftellen is begonnen hoor... Word wel een beetje ongeduldig na 7 maanden ?ik weet dat ik niet mag klagen maar toch, kan het niet loslaten haha

@mystery wat een spanning, ik duim voor je!
@Gebruiker10140945 daar ben ik nu ook zo bang voor, dat mijn lichaam me aan het foppen is. Heb het idee dat dat nu aan de hand is. 
@lievesam, oh wat klinkt dat spannend! Ik heb geen idee, maar hoop het voor je!

Vind het zo raar, ben anders altijd heel snel moe (geen idee waarom) maar nu juist erg energiek en vrolijk. Kan het gewoon niet plaatsen waarom en hoe...

Terug
Bovenaan