Oeff een heel bericht getypt, gaat ie fout met opslaan. Nou nog een poging dan.
@gebruiker085 wat vervelend, gek hoe alles loopt het, hoe je lichaam werkt en wat het doet, vooral als je al een tijdje gestopt bent dan verwacht je wel dat het regelmatig wordt en blijft.
@MamaDtje, ooh spannend ronde 2, ik heb even niet opgelet met ;t lijstje merk ik nu. Is 't voor 't eerste of tweede kindje?
@LittleGirl, ooh spannend. Heb je niet de indruk dat je misschien toch zwanger bent? Anders hoop ik dat je snel ongesteld wordt, zodat je weet waar je aan toe bent. 2e kindje, spannend.. Wij ook.
@gebruiker6049, Ooh nou als de test het aangeeft zou 't wel zo zijn toch? Ik heb er geen verstand van, hebben nooit ovulatietesten gebruikt, dus geen idee. Heb je nog wel kunnen klussen?
Nou allemaal op 't wachtbankje, spannend toch! Of 't wachtbankje voor onze NOD of 't wachtbankje dat het gezellig gemaakt mag worden.. spannend! Wij moeten nog 4 dagen werken. Donderdag is mijn NOD. Ik voel wel van allles maar heb geen idee. Ik vertrouw mijn lichaam niet zo, omdat het de vorige keer ook zo was, alleen toen werd ik ook gewoon ongesteld
! DUs ik ben er nu niet zo veel mee bezig, probeer de kwaaltjes/klachten te onderdrukken. Het is bij ons nog maar ronde 4, dus het is ook niet erg als het nog niet lukt, maar stiekem hoop je het gewoon heel erg. Oo omdat ik er nu gewoon echt klaar voor ben voor baby nr.2!
Succes allemaal!