NOD juli 2020

@sammyy
wij zijn nu ook net pas begonnen maar ik heb hier nu ook mee te maken.. al bijna 2,5 week overtijd en negatieve testen... geen idee wat dit is haha ? 

Ow balen gebruiker 85.
Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? 
Ik 2 mnd geleden met de pil. Nu dus n korte cyclus gehad, nog nooit eerder is ie zo kort geweest ?‍♀️ Maar nog acceptabel 1e ronde 29, LF van 14-15dgn denk ik  nu 2e ronde 25dgn, LF van 11-12 dagen vermoed ik.. aangezien de klachten 

Goedemorgen Dames, 
Ik sluit mij ook aan. Verwachtte vandaag mn nod. Echter nog niet ongesteld, maar wel 2 negatieve testen.
Normaal gezien een regelmatige cyclus van ca. 28 dagen. Zodra mn menstruatie is begonen kan ik een gerichte datum voor nod geven, staat nu op 19/7, maar ja nog niet ongesteld.
Deze maand ovutesten van sensitest. Gaan voor 2e (echte) ronde voor 2e kindje. Onze dochter is nu 1jr oud.
Als mn menstruatie is begonnen, zal ik t lijstje weer aanvullen. 
Succes en veel geluk voor iedereen! 

Goedemorgen dames,

Volgens de app zal ik eigenlijk pas donderdag 25 juni mijn eisprong hebben, echter had ik vrijdag 19 juni een smiley (CB) in handen.
Dat betekent dat ik een vroege ovulatie heb gehad.
Ienand hier bekend mee?

Groetjes,
Suus

Oeff een heel bericht getypt, gaat ie fout met opslaan. Nou nog een poging dan. 
@gebruiker085 wat vervelend, gek hoe alles loopt het, hoe je lichaam werkt en wat het doet, vooral als je al een tijdje gestopt bent dan verwacht je wel dat het regelmatig wordt en blijft.
@MamaDtje, ooh spannend ronde 2, ik heb even niet opgelet met ;t lijstje merk ik nu. Is 't voor 't eerste of tweede kindje?
@LittleGirl, ooh spannend. Heb je niet de indruk dat je misschien toch zwanger bent? Anders hoop ik dat je snel ongesteld wordt, zodat je weet waar je aan toe bent. 2e kindje, spannend.. Wij ook. 
@gebruiker6049, Ooh nou als de test het aangeeft zou 't wel zo zijn toch? Ik heb er geen verstand van, hebben nooit ovulatietesten gebruikt, dus geen idee. Heb je nog wel kunnen klussen? 
Nou allemaal op 't wachtbankje, spannend toch! Of 't wachtbankje voor onze NOD of 't wachtbankje dat het gezellig gemaakt mag worden.. spannend! Wij  moeten nog 4 dagen werken. Donderdag is mijn NOD. Ik voel wel van allles maar heb geen idee. Ik vertrouw mijn lichaam niet zo, omdat het de vorige keer ook zo was, alleen toen werd ik ook gewoon ongesteld:(! DUs ik ben er nu niet zo veel mee bezig, probeer de kwaaltjes/klachten te onderdrukken. Het is bij ons nog maar ronde 4, dus het is ook niet erg als het nog niet lukt, maar stiekem hoop je het gewoon heel erg. Oo omdat ik er nu gewoon echt klaar voor ben voor baby nr.2!

Succes allemaal!

Jammer dat ie negatief is Littlegirl.
@ gebruiker09, dan hoop ik dat jullie t ervoor ook al eens gezellig hebben gemaakt ? . Wel fijn een beetje vroeg toch? Hoef je deze maand minder lang te wachten op de uitslag ?
@ BIHo, wij gaan voor een 2e kindje, de eerste wordt volgende maand net voor m'n NOD 1 jaar! 

Hiet nog steeds in m'n rode fase ? bah haha gelukkig komt de leukste periode er snel weer aan. Het wachten op de NOD vond ik afgelopen ronde zo vervelend, zo veel klachten gehad, en echt best wel aanwezig. Regelmatig misselijk, vermoeid pff. Hopelijk gaan die klachte wel wat minder worden anders ga ik weer aan de pil hahaha 

@BiHo  Jaaa het is heel apart. Wel wat misselijk  enzo maarja geen positieve test dus is wel beetje dubbel allemaal! Je wilt gewoon weten of je lichaam je voor de gek houdt of dat het echt zo is! 

Terug
Bovenaan