NOD juli 2020

@BiHo; we hebben niet veel geklust vorige maand, dus was er al half vanuit gegaan, maar toch weel jammer als de test negatief is.
Bij mn eerst zwangerschap had ik zo'n sterk voorgevoel zwanger te zijn en ook dat voel ik nu niet.
Hopelijk word ik nu wel snel ongesteld zodat we doorkunnen gaan. 

Hallo! Ik lees en schrijf ook mee! Morgen hoop ik weer klaar te zijn met menstrueren en dan kunnen we starten met ronde 3! Laatste keer al met 25 dagen ongesteld geworden en de keer daarvoor met 33 dagen. Dit was de eerste echte menstruatie weer na stoppen met de pil.
Ik weet dus niet wat mijn lichaam gaat doen en wat mijn Nod zal zijn. Erg spannend allemaal! En fijn om verhalen te kunnen delen die je met niemand anders nog kan delen want inderdaad, mannen begrijpen het allemaal niet zo. 

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test ikzelf zit op het wachtbankje en heb geen geduld als het goed is heb ik vrijdag mijn nod als het nu weer 26 dagen en niet 25 of 28 beetje verschillend maar gelukkig geen lange cyclus zoals ik vaak lees dat lijkt me verschrikkelijk ik word soms 2x ongi in de maand ?dus wel veel kansen in een korte tijd dus mag niet klagen nu wil.eigenlijk wachten tot het weekend want dat is mijn vriend er weer maar kan het niet heb testen van de telano hoor hier op het forum dat ze niet goed zijn masr de reviews die ik erbij lees zijn wel goed anders heb ik ook nog een cb test masr die bewaar ik liever als de test positief is?zo dit lucht even op om het van je af te schrijven ik lees meestal mee en typ niet zoveel kan het ook allemaal niet onthouden dus als ik weg en op reageer dan moet ik steeds terug kijken hoe de naam was ?

Welkom allemaal! Carolinerkj ik ben er zo'n 1 met ee  lange cyclus... en inderdaad ik baal daar als een stekker  van ;-) BiHo volgens het lijstje ben jij de eerste idd met NOD... spannend! De rest succes allemaal rondom ovulatie kome de week of weken... flink gezellig maken :)
Afgelopen weekend hebben wij bet ook gezellig gemaakt na een vaste smiley op CB ovu test... ik hoop dat ik over 2 weekjes goed  nieuws kan delen! Komende dagen maar beetje afleiding proberen te zoeken :)

Ik had me ook aangemeld in het juni topic maar eigenlijk was ik het alweer vergeten. Het heeft even geduurd sinds mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap (in maart) dat we weer bewust bezig zijn met zwanger worden. Ik wilde het vooral op zijn natuurlijke beloop laten wanneer ik het weer aan zou durven en wanneer ik er weer behoefte aan zou hebben.
Afgelopen week merkte ik ineens dat ik weer heel erg mijn cyclus aan het checken was en als het goed is heb ik afgelopen week ergens mijn ovulatie gehad. We hebben 2 keer seks gehad rond die dagen. Mijn NOD ligt ergens rond 5 juli.
Dus ik ben voor het eerst sinds mijn operatie echt weer naar mijn NOD aan het toeleven, spannend! Als het deze ronde niet raak is dan ga ik weer ovulatietesten aanschaffen. 

BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Carly 1e ronde (na buitenbaarmoederlijke zwangerschap in maart) 1e kindje 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 

Ik sluit ook graag aan, vrijdag helaas een week voor nod ongesteld geworden op dag 37 van de cyclus. Op naar ronde 2 voor ons eerste kindje, mijn cyclus is nog heel onregelmatig maar ik verwacht mijn volgende nod alleszins in juli. Vanaf woensdag start ik met ovulatietesten en temperatuur meten! 

Terug
Bovenaan