NOD juli 2020

BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli

Ik hen hem ook even  aagepast.. ik had gehoopt me NOD 1 juli te hebben maar de ovutesten knallen nog niet dus ik denk dat het iets later wordt... ook wij zijn al aam het klussen.. ik probeer toch wel om de dag of om de 2 dagen... just in case! Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Okee spannend strawberry.. Om de dag of om de 2 dagen lijkt me zeker goed. Het is toch altijd een kwestie van geluk hé.
Wij moeten nog 1 weekje op het wachtbankje. Spannend, ik voel al wel wat dingetjes. Maar ik vertrouw mijn lichaam niet meer dus ik wacht netjes tot mijn NOD 25 juni.. 

Zo ik heb me weer even bijgelezen. Ben de afgelopen week goed ziek geweest, maar nu gelukkig weer een stuk beter. En dat komt goed uit want als het goed is komen nu mijn vruchtbare dagen er aan. Ik verwacht woensdag mijn eisprong en mijn NOD op woe 8juli. 
@strawberry spannend, vaak om de dag of om de 2 dagen is het beste toch?
@BiHo de laatste week is altijd spannend en duurt vaak lang vind ik! Leuk dat je al wat dingetjes voelt! Hopelijk is het raak!?

BiHo spannend! Houd ons maar op de hoogte... vind het leuk om met jullie mee te lezen! Lynnn fijn dat je je weer beter voelt... ziek zijn en "moeten" klussen is meestal geen goede combi... ik heb denk ik nog steeds geen ovupiek dus mijn NOD gaat langzaam ook richting 8 juli.. samen op de wachtbank! Ze zeggen idd om de dag of om de 2 dagen dat beter is dan elke dag... vind dit ook al een uitdaging en behoorlijke planning omdat ik het "moet" uitsmeren over zo'n lange periode... maar alles voor het goede doel :)

Ja idd, als ik nog ziek was geweest dan was het niet anders. Ik vind dat het geen 'moet' moet worden zeg maar. Oh wat spannend, dan gaan we richting dezelfde NOD dag!

Vanmiddag had ik een vaste smiley op de CB test... eindelijk! Mijn NOD ligt nu ong op 5 juli... hoe ver zijn jullie dames? Ik hoop morgen nog te kunnen klussen en dan ga ik op het wachtbankje.. 

Hee meiden,
Hier helaas ook gisteren ongesteld geworden. Wel eerder dan verwacht maar 25 dagen.. mja denk n lutale fase van 11 of 12 dagen gehad. 
Ik sluit me dus aan, 3e ronde 2e kindje. 

BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Strawberry 4e ronde 2e kindje NOD 3 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli
Mama-Dtje 3e ronde 2E kindje NOD 16 juli (4 dagen na mijn zoontjes eerste verjaardag ?) 

Terug
Bovenaan