NOD juli 2020

Hoi Suus,
 Ik gebruik ook die app volgens mij. Wij doen geen testen en ook geen temperatuur meten. Ik heb een hele regelmatige cyclus, dus ik gok altijd op de vruchtbare week wij hebben dan gewoon veel gezelligheid haha
We gaan het zien deze ronde. De 25w is mijn NOD.
Ooh dat is handig Lynnn, ik voel wel beetje stekende pijnen. En nu ik dus ronde 4 heb gehad merk ik wel dat het altijd in de vruchtbare week is, dus misschien is dat wel mijn eisprong.. Ben benieuwd. 

Leuk allemaal dat jullie aansluiten! Ik begin deze keer wel met ovulatie testen. Ik heb namelijk een onregelmatige cyclus.
Ik heb die van de action gekocht en een paar met een smiley dus ik ga het even uitvogelen.
succes allemaal! 

Ik kom me (helaas) ook hier aansluiten. Ben vandaag ongesteld geworden, dus de afgelopen ronde geen succes. We gaan weer door voor de volgende ronde.
Mijn NOD zal rond 13 juli zijn verwacht ik. 

Haha Lamalux ik vind het ook zo traag gaan.. ik zit op cyclusdag 16 maar volgens de ovutesten nog geen eisprong.. heb ook weleens pas op dag 24 gehad dus mag nog even.. pff ;-)

Hoi, 

Ik sluit me alvast aan. Verwacht morgen ongesteld te worden en is meestal wel vrij regelmatig. Gisteren testje gedaan, maar negatief. Zit dan in ronde 5 voor 2e kindje. Eerste kindje was na 2 rondes, dus dit is onbekend terrein. Eisprong zal rond 5 juli liggen volgens de app en nod 18 juli. Een week voordat we gaan trouwen, dus ben benieuwd. Ons zoontje is nu 15 maanden.
Groetjes, 
Esther 

Vul m even aan! Wij zijn aan het klussen de komende dagen haha! Hopelijk met goed resultaat! Ben benieuwd hopelijk veel positief nieuws volgende maand

BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Gebruiker585 4e ronde 2e kindje NOD 1 juli
gebr443 2e ronde 2e kindje NOD 4 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli

Ik meld me ook al vast. Al sinds vrijdag heel licht aan het bloeden, en het wordt nu sinds gisteravond al wat meer. Ik verwacht vandaag/morgen/overmorgen te menstrueren. Terwijl mijn NOD pas op 22 juni is, maar goed. Blijkbaar een keer een korter cyclus. Niet erg als je cyclus normaal 34/35 dagen is:)
Mijn volgende NOD is afhankelijk van wanneer mijn menstruatie doorbreekt, maar voor nu schat ik die in op 18 juli. 

Terug
Bovenaan