NOD juli 2020

Helaas ook hier negatieve test. Ik dacht innesteling bloeding gehad te hebben en heb eigenlijk pas maandag NOD. Maar sowieso al vreemde cyclus dit keer. En ik Ben nu ook aan het bloeden. Maar het is wel anders dan normaal.
Succes voor degenen die nog in spanning zijn. 

Wat jammer! Zou het alsnog een innesteling geweest kunnen zijn? 
Hier nog steeds afwachten.. Wel borrelende buik en winderigheid zeg maar..elke keer als ik naar de toilet ga ben ik zo benieuwd..  

Spannend dames!! Ben benieuwd... Ik moet nog een weekje wachten. Als ik dat zo lees ga ik mijn best doen te wachten met testen tot 1 dag na mijn nod, je weet dan toch niet goed wat een negatieve test betekent als je te vroeg test! 

Nou, ik weet even niet meer wat ik er nou van moet maken?
Ik heb al een aantal dagen steeds wat wisselende klachten, maar de enige klacht die ik normaal gesproken heb de week voor mn menstruatie is wat kramp en af toe wat chagrijnig.
Begin deze week wat zeurend gevoel in mn buik gehad, met af en toe een lichte steek links onderin. Rest van de week erg moe elke keer terwijl ik goed slaap, maar moet zeggen dat dit al langere tijd zo is. Ook een opgezette buik, af en toe wat misselijk en sinds gistermiddag veel honger. Ook vrij emotioneel maar da's niets nieuws voor mij haha.
Ik vermoed dat ik gewoon dingen zie die ik wil zien, maar vind het zoo lastig om gewoon af te wachten tot donderdag..

@ Danielleeeex Wat vervelend zeg.. heb je wel een beetje een regelmatige cyclus? Meestal vindt de ovulatie ongeveer 14 dagen voor je volgende menstruatie plaats. Zo weet je ongeveer wanneer de test positief zal (moeten) zijn. Hopelijk is de test binnenkort positief! 

DG nee Dat denk ik niet. Ik las dat innesteling bloeding paar uur duurt normaal en max 2 dagen. Maar goed sinds einde middag weer maar echt minimaal oud bloed tot zelfs niks verloren. Maar met menstruatie heb ik dat de eerste dag ook weleens. Dus verwacht dat het toch wel weer erger wordt.
Nee testen voor NOD zegt idd niet altijd iets dat klopt. Maar ik wilde het bevestigd hebben vanwege de bloeding. Maar gezien het bloeden aanhield zou ik nu in de stress hebben gezeten met positieve test denk ik. Maar goed nu baal ik ook. 

Begrijp ik helemaal. Hier nog steeds afwachten.. vandaag nog geen menstruatie. Maar kan natuurlijk vannacht of morgen ook nog. Wel opgeblazen buik en winderigheid daardoor hihi. 

Groetjes 

Terug
Bovenaan