NOD juli 2020

[quote quote=10337717]Nou, ik weet even niet meer wat ik er nou van moet maken Ik heb al een aantal dagen steeds wat wisselende klachten, maar de enige klacht die ik normaal gesproken heb de week voor mn menstruatie is wat kramp en af toe wat chagrijnig. Begin deze week wat zeurend gevoel in mn buik gehad, met af en toe een lichte steek links onderin. Rest van de week erg moe elke keer terwijl ik goed slaap, maar moet zeggen dat dit al langere tijd zo is. Ook een opgezette buik, af en toe wat misselijk en sinds gistermiddag veel honger. Ook vrij emotioneel maar da’s niets nieuws voor mij haha. Ik vermoed dat ik gewoon dingen zie die ik wil zien, maar vind het zoo lastig om gewoon af te wachten tot donderdag..[/quote]
Ik snap je helmaal @Alyda
Ik moet ook wachten tot donderdag. Maar heb vanmorgen dus met m'n domme verstand een test gedaan, spierwit uiteraard. 
Ik heb dezelfde krachten als jou, en gister en vandaag heel klein beetje roze/bruin bloed tot 3x toe bij het afvegen. Krampen gehad, vanmiddag zo moe dat ik op de bank in slaap viel. Maar ook het idee dat ik soms de dingen in m'n hoofd haal.. Wil het zo graag.. 
Ik leef met je mee en ikzelf ga niet meer eerder testen totdat in m'n NOD heb..
Heel veel succes met wachten en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!! 

Goedemorgen!
Oo wat spannend! Ook andere symptomen ? Hoeveelste ronde is dit?  ik nog geen NOD (zou gisteren) en voel me nog steeds anders dan anders. Vanmiddag maar even testen.. 

@DG, ook spannend!! Ben benieuwd naar de uitslag! :)
nope.. nul symptomen, maar had ik bij mn eerste zwangerschap ook niet.. dit was ronde 2 voor 2e kindje. Bij eerste kindje was het ook in ronde 2 raak...

@ ChantalLourens wat balen van je negatieve test. Snap goed dat je het gedaan hebt, ik wil zelf ook wel graag. Maar aan de andere kant, mocht ie positief zijn zegt het nog niets tot ik echt mn periode niet heb deze maand, en ik denk dat ik dan teleurgestelder zou zijn. Maar aan de andere kant, ik ben vandaag jarig dus hoe leuk zou het zijn als ie wel positief is?.
Het wachten blijft lastig elke keer, idd omdat we het zo graag willen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Het is voor ons ronde 3 voor 1e kindje.

Voor ons 1e kindje en 5e ronde, spannend nu ik nog geen menstruatie heb. Leuk om dit met jullie te kunnen delen en andersom!

Ik heb op donderdag 18 juni een positieve ovulatietest gehad. Op donderdag 25 en vrijdag 26 juni verloor ik helderrood bloed en de dag erna nog wat oud bloed. Normaal vloei ik echt 5 dagen en veel heviger. Ik dacht eerst ach kan gebeuren een kortere en snellere menstruatie dan verwacht maar ik begin nu opeens door een aantal kwaaltjes toch weer hoop te krijgen, maar ik kan pas dinsdag testen (ben niet thuis). 

Wat denken jullie? Kan een innestelingesbloeding ook 2 dagen duren met helder rood bloedverlies? Bij mn zoontje had ik alleen wat oudbloed met afvegen. 

Hai! 
Durf ik eigenlijk niet te zeggen Marina. Dinsdag alsnog testen is denk ik goed om te doen. Heb je andere symptomen? 
Net getest (gister was mn nod maar tot nu toe geen menstruatie en wel andere symptomen), negatief..  zou dit bv morgen of dinsdag alsnog positief kunnen zijn? Tenzij menstruatie alsnog doorbreekt natuurlijk. 

Terug
Bovenaan