NOD juli 2020

Het is nog heel vroeg om te testen.. vandaag n beetje rondgezocht en veel sites staat dat vanaf 5wkn pas echt betrouwbaar is.. dus kan zeker nog positief worden! Nog even op t wachtbankje en hopen dat t niet doorbreekt!

Ik heb sinds vandaag allemaal steekjes onderin mn buik. Vooral een beetje richting mn lies. En ik voel me ineens vandaag zo 'anders'. Kan het gevoel moeilijk uitleggen. Nog steeds hele zere borsten, veel afscheiding en een mega opgeblazen buik. Al mn broeken zitten gewoon strak?
Ik twijfel om morgen een vroege test te doen, heb er nog eentje liggen. Dinsdag of woensdag is mijn NOD. Wat zouden jullie doen?

DG spannend zeg. Ik zou als ik jou was morgen of overmorgen weer testen als je menstruatie nog niet is gekomen. Wel vervelend dat je negatief hebt getest. En anders misschien morgen met ochtendurine doen?

Hi Lynnn,
Ja goed idee! Vandaag natuurlijk ook weer voldoende koffie en thee gehad. Dit maakt je wel wat onzeker, geen menstruatie, wel klachten en negatieve test. Ik houd jullie op de hoogte. 

Wat spannend allemaal meiden! Hopelijk een goed begin van juli! Lynn dat klinkt allemaal wel veel belovend! Hoeveelste ronde?
Ik verwacht uiterlijk vrijdag m'n nod aangezien ik een kortere lf heb kan 't ook al woensdag of donderdag zijn. Ik voel deze maand juist helemaal niks in vergelijking met de andere maanden ? ik heb zoveel testen liggen dus doe morgen een early test haha. 

SuusX  ook heel spannend bij jou! Laat je ons morgen even weten wat de uitslag van de test is? Soms kan het juist een goed teken zijn als je niks voelt! Voor ons is het de eerste ronde.. Bij mn vorige zwangerschap was het na de 2e ronde al raak.. dus ik hoop nu weer zo snel. Weet alleen gewoon niet meer wat ik toen een beetje voor symptomen had. Volgens mij een beetje hetzelfde, ook dat ik me allemaal niet zo lekker voelde en dat heb ik nu wel weer.... twijfel alleen of ik morgen al een vroege test zal wagen?
Had net een temp van 37,5... 

Lynn haha ja natuurlijk schrijf ik het morgen hier ? je zou wel heel veel geluk hebben als je in de eerste ronde meteen zwanger bent! En dat vergeet je inderdaad snel hé van de vorige zwangerschap.
Ik had gister ook al zo'n hoge temp 37.6 maar denk niet dat dat wat betekend hoor haha. 

Haha herkenbaar. Ik twijfel nu steeds, misschien komt mn menstruatie alsnog. Heb ook steeds in de avond een opgeblazen buik en winderigheid.  Herkent iemand dat? 
Fijne avond! 

Terug
Bovenaan