NOD juli 2020

Ik vul hem ook even aan. Woensdag is mn miskraam geweest. Volgende week ga ik op controle dan weet ik meer, maar ik ga er nu maar even vanuit dat ik met een cyclus van 28 dagen mijn NOD op 8 juli heb. Meestal heb ik een cyclus tussen de 25-28 dagen.
BiHo 4e ronde 2e kindje NOD 25 juni
Gebruiker585 4e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Sammyy 3e ronde 1e kindje NOD 5 juli
Lucyy 16e ronde 2e kindje NOD 7 juli
LamaLux 2e ronde 2e kindje NOD 7 juli
Juliaa 1e ronde na mk 2e kindje NOD 8 juli
SO 2e ronde 2e kindje NOD 9 juli

Goedemiddag dames,

Ik sluit ook aan. Vandaag helaas ongesteld geworden. Dit word mijn 7e ronde ( nov miskraam gehad).Volgens de app in mijn nod rond 10 juli.
Ik heb besloten om te stoppen met tarwekiemolie en alleen maar gebruik te maken van ovulatie testen.
Ik wens iedereen heel veel geluk en hopelijk heeft iedereen in juli een positieve test in handen.

Suus

Jeetje echt ve berichten gehad. 
Nou wij hebben 't deze week flink gezellig gemaakt. Gisteren (do) volgens de app mijn eisprong gehad. Di t/m vrij (vandaag) geklust. Was 't na vanavond ook wel ff zat haha.
Ik ga dus 2 weken op 't wachtbankje. We zijn benieuwd, ik vertrouw mijn lichaam nieteer want de vorige 3 rondes is 't flink met me aan de haal gegaan. 
Ik ben heel benieuwd ik ben natuurlijk iets eerder dan juli, maar vindt het w leuk om met deze app mee te blijven praten omdat deze nog net opgestart was.. 
Succes allemaal met wachten. 

Suus mag ik vragen waarom stoppen met tarwekiem? Ik wilde er miss juist mee beginnen...

Dat klinkt goed BiHo, dan heb je de juiste dagen te pakken denk ik! Ik hoop het voor je.. succes! 

Jammer DaniX.. wanneer verwacht jij jouw NOD?

Al meer dames begonnen met de ovutesten deze dagen of hoe dicht zitten jullie bij je ei?

Net contact gehad met de gynacoloog omdat wij dmv medicijnen proberen zwanger te worden. Mag ik maandag weer gaan starten met medicijnen om een eitje te laten groeien en en uiteindelijk een eisprong te krijgen en vanaf dag 10 om de dag gemeenschap tm dag 20. Nu is mijn vraag aan jullie vandaag ben ik begonnen met menstrueren, als ik op dag 10 dus 22 juni om de dag gemeenschap heb wanneer zouden jullie gaan beginnen met de ovulatietesten? 

Hee DaniX ik test zelf altijd liever te vaak dan te weinig. Zeker die vd Action zijn niet zo heel duur. Ik zou beginnen op dag 10 dan

Terug
Bovenaan