NOD juli 2020

Ja sowieso iedere dag en bijvoorkeur altijd rond zelfde tijd ergebs tussen 10.00 en 16.00uur is mij verteld. Ik gebruik nu de actiontesten en mocht ik straks twijfelen of de streep gelijk is aan controle streep dan gebruik ik nog extra clearblue test. Gebruik clearblue niet altijd want is stuk duurder maar die werkt met wel of geen smiley dus duidelijker af te lezen

Goedemiddag,

Ik zal even toelichten waarom ik gestopt ben met tarwekiemolie.

Ik las op internet goede revieuws over gebruik van tarwekiemolie. Dus besloot ik om dit ook te gaan gebruiken. Ik gebruik het nu circa 2-3 maanden en ik merk dat ik ( probeer het netjes te verwoorden) minder vochtig word en minder afscheiding produceer tijdens mijn eisprong. Ik gebruik nu zelfs glijmiddel ( conseive plus), voor gebruik van tarwekiemolie was dit nooit nodig.

In 2016 ben ik een IUI traject ingegaan,met als resultaat in 2017 een prachtige dochter. 
Na 2 jaar gingen wij door voor een derde kindje. Na 18 weken zwangerschap is het hartje gestopt met kloppen. Na 5 maanden weer zwanger, helaas na 8 weken wederom hartje gestopt met kloppen. In de periode van 2016 tot heden heb ik een hoop zorgverleners gesproken ( verloskunde, gynaecoloog enz.) en zat ik onlangs te bedenken dat ik nooit als advies heb gekregen om tarwekiemolie gegaan slikken/gebruiken.
Dit alles opgeteld, heb ik dus besloten om te stoppen met gebruik van tarwekiemolie.
Misschien werkt het voor mij niet, maar bij een ander wel? Who knows.

Suus

Dankje Suus... ik ga er eens over denken! En inderdaad je weet nooit wat altijd de doorslaggeeft uiteindelijk op het moment dat het wel lukt.. het is en blijft een wonder

Hoi iedereen,
Ik lees al een tijdje mee, vanwege mijn kinderwens. Alleen nu samen met mijn man besloten om er weer echt voor te gaan. Bij mij kriebelde het al wat langer.
Wij hebben samen een dochtertje van bijna 16 maanden. En hebben nu besloten dat we graag voor een tweede kindje willen gaan. Dus ik vind het leuk om me in deze groep aan te sluiten? 
Dit wordt dus voor ons de eerste ronde.. spannend! Bij mijn vorige zwangerschap was het na twee rondes al gelukt, dus ik ben heel benieuwd wat het nu gaat doen.
Groetjes!

Hai gebruiker 240, leuk dat je aansluit.. 
Allemaal in dezelfde en spannende fase, ben zo benieuwd hoeveel van ons het in juli al gegund is.
Jeetje gebruiker 409, wat een verhaal. Jullie hebben echt al wat meegemaakt. Hopijm nu meer geluk.
Iedereen begint rond deze week a volgende week met de vruchtbare periode toch? 

Goedemiddag BiHo,

Ik gebruik de app Mijnkalender, en volgens de app heb ik rond 25 juni mijn eisprong.

Maken jullie gebruik van ovulatie testen of aan de hand van temperatuur te meten?

Suus

Hoi BiHo,
Heb ondertussen even mijn gebruikersnaam veranderd.
Idd heel spannend voor iedereen, ben ook benieuwd bij hoeveel het deze maand gaat lukken.
Mijn NOD verwacht ik 8 juli. Heb altijd een hele onregelmatige cyclus gehad, zowel voor als na mijn eerste zwangerschap. Het lijkt de laatste maanden regelmatiger te worden, elke keer na 28 dagen behalve vorige maand. Toen zaten er 35 dagen tussen, was wel erg gestresst dus dat kan er misschien mee te maken hebben gehad??‍♀️ Verder voel ik (bijna) altijd mijn eisprong wel.. dus ben heel erg benieuwd.
Fijn om met andere dames te praten die ook zwanger willen worden?
Ik duim voor ons allemaal?

Terug
Bovenaan