NOD juli 2020

Hoi Dames 
Ik meld me eigen ook graag aan.☺️
Heb 31 mei helaas een vroege miskraam gehad. 27 juni voor het laatst mijn menstruatie gehad. 
Verwacht mijn menstruatie rond 21 Juli.

Gisteren had ik contact gehad met de dokter om bloed te laten prikken (vond het wel erg vroeg maar de dokter wilde het zekere voor het onzekere) maar toch vanmorgen bloed laten prikken op hcg. Helaas is dit niet gelukt want het lukte ze niet om bloed af te nemen. Echt balen dus. Nu allebei me armen beurs maar je moet er wat voor over hebben hihi. 
nu dus afwachten tot volgende week. 
Wij zijn trouwens nu 13 maanden  bezig met onze kinderwens. 
Vorig jaar augustus een miskraam gehad en afgelopen juni 2de miskraam gehad.

ik hoop voor jullie allemaal het beste. En laten we duimen met zijn alle ?

[quote quote=10340600]Echt balen Happy Yellow, zag dat je nod aug hebt aangemaakt. Ik hoop niet aan te sluiten ? afgelopen maand op dag 26 ongesteld geworden.. vandaag is het dag 26.. spannend ik moet nog 2 dagen wachten. Ik ga donderdag testen, ik heb dan een afspraak bij mijn Huisarts voor een injectie maar als ik zwanger blijk mag ik m niet krijgen, ik kan me nu iig goed inhouden dat is nog niet eerder gelukt ?[/quote]
Ik hoop voor je mee! Spannend hoor en heel knap dat je je nog in hebt weten te houden. Ik ga morgen duimen dat je een mooi tweede streepje krijgt te zien! 

Wat naar voor jullie dromertje, deze x komt het vast goed. Ik ga voor je duimen.
@carly dat zijn mooie testen. Succes!
Vanmorgen ongesteld geworden helaas, nu kan ik morgen wel een injectie krijgen van de HA tegen CTS ? daar kijk ik ook naar uit?. 
Nog een positief punt: ik heb geen test verspilt deze ronde! Hahaha knap he.
Ik heb mn app even bekeken en ik ben mijn ovulatiecalender begonnen door mijn onttrekkingsbloeding te noteren als menstruatie, alleen die ronde duurde 29 dagen. De 2e ronde 25d en de 3e ronde 26d. Als ik de onttrekkingsbloeding eruit haal zet ie m op een gemiddelde cyclus van 26 dagen terwijl als ik m invoer als menstruatie 27 dagen. Ik moet m er uithalen denk ik, want t is natuurlijk geen echte menstruatie geweest maar van de pil. Wat denken jullie? Ff voor de zekerheid vragen want dan verandert de berekening  dus van.. en ik wil nog geen ovu testen gebruiken.     

Carly mooie ovulatietesten! Ik duim mee dat het raak is deze maand! 
Junidochter spannend hoor! Ik hoop dat je een donkerdere lijn gaat krijgen, maar inderdaad: een tweede lijntje is positief toch?! Een voorzichtige felicitatie van mijn kant :). Heb je al met CB met weken indicator getest? Wat zegt die?
Niempje fijn die oplopende testen en mooi dat je een knaller had! Ook alle geluk voor jou!
Ik ga meekletsen in het NOD augustus topic. Laten we hopen dat de maand waarin we 1 jaar getrouwd zijn, iets moois gaat opleveren! 

[quote quote=10340824]Wat naar voor jullie dromertje, deze x komt het vast goed. Ik ga voor je duimen. @carly dat zijn mooie testen. Succes! Vanmorgen ongesteld geworden helaas, nu kan ik morgen wel een injectie krijgen van de HA tegen CTS ? daar kijk ik ook naar uit?. Nog een positief punt: ik heb geen test verspilt deze ronde! Hahaha knap he. Ik heb mn app even bekeken en ik ben mijn ovulatiecalender begonnen door mijn onttrekkingsbloeding te noteren als menstruatie, alleen die ronde duurde 29 dagen. De 2e ronde 25d en de 3e ronde 26d. Als ik de onttrekkingsbloeding eruit haal zet ie m op een gemiddelde cyclus van 26 dagen terwijl als ik m invoer als menstruatie 27 dagen. Ik moet m er uithalen denk ik, want t is natuurlijk geen echte menstruatie geweest maar van de pil. Wat denken jullie? Ff voor de zekerheid vragen want dan verandert de berekening dus van.. en ik wil nog geen ovu testen gebruiken.[/quote]
Ik zou de eerste cyclus inderdaad niet meetellen als dat nog je 'pil-menstruatie' was.
Als je nu 2 maanden gestopt bent met de pil, moet je lichaam sowieso weer even op gang komen. Ik heb na het stoppen met de pil 4 cyclussen gehad die uiteenliepen van 18 dagen tot 23 dagen, met mogelijk niet eens een eisprong. Pas in januari/februari heb ik een piek op mijn ovulatietest gehad, daarvoor niet. Ik wens je natuurlijk toe dat je een normaal werkende cyclus hebt!
Ik zou uitgaan van een cyclus van ongeveer 26 dagen. Houd er wel rekening mee dat je eisprong mogelijk niet precies 14 dagen voor je menstruatie komt. Bij mij komt ie tegenwoordig 12 dagen voor mijn eisprong! 

Hoi meiden... mag ik even mijn ei kwijt?
Vorige maand zwanger geraakt wat uiteindelijk eindigde in een vroege miskraam. 2 weken zwangerschapstesten gehad die niet echt opliepen. En een bloeding die 5 dagen voor mijn nod begon.
Dit waren 2 emotionele weken meer door de onzekerheid. Heel erg jammer dst het fout ging natuurlijk maar ik denk maar zo liever nu als later en dan bleek het toch niet helemaal gezond.
Echo gehad bij de verloskundige en die kon constateren dat ik die dag of de dag erna een eisprong zou hebben. Dat klopte die nacht heb ik hem gevoeld.
Ik heb het toen laten rusten en vol goede en positieve moed deze ronde begonnen.
Nu 1 week voor nod... weer bloeding:( tot nu toe alleen bij afvegen roze/rood.. 
Kan dit nu al zo vroeg weer fout zijn gegaan bij innestelen? Of is dit misschien een innestelingsbloeding. Ik weet het even niet meer. Zit er emotioneel een beetje doorheen door al die onzekerheden:( 

Mama-L wat heftig. Ik heb geen ervaring met een innestelingsbloeding. Als je tijdens de eisprong het nog gezellig gehad hebt met je partner zou het kunnen natuurlijk. Denk dat je niets anders kan dan afwachten.
Ik heb vanmorgen een CB test gedaan, negatief. Maar inmiddels wel 4 dagen overtijd. Zo irritant dit, laat dan die menstruatie maar komen. Ga niet eerder weer testen dan van het weekend. Nog mensen ervaring met Hcg bepalen via bloedafname? Moet morgen toevallig bij de huisarts zijn voor wat anders, dan eens vragen of ze het eventueel na het weekend willen prikken als de menstruatie uit blijft.

Terug
Bovenaan