[quote quote=10340824]Wat naar voor jullie dromertje, deze x komt het vast goed. Ik ga voor je duimen. @carly dat zijn mooie testen. Succes! Vanmorgen ongesteld geworden helaas, nu kan ik morgen wel een injectie krijgen van de HA tegen CTS ? daar kijk ik ook naar uit?. Nog een positief punt: ik heb geen test verspilt deze ronde! Hahaha knap he. Ik heb mn app even bekeken en ik ben mijn ovulatiecalender begonnen door mijn onttrekkingsbloeding te noteren als menstruatie, alleen die ronde duurde 29 dagen. De 2e ronde 25d en de 3e ronde 26d. Als ik de onttrekkingsbloeding eruit haal zet ie m op een gemiddelde cyclus van 26 dagen terwijl als ik m invoer als menstruatie 27 dagen. Ik moet m er uithalen denk ik, want t is natuurlijk geen echte menstruatie geweest maar van de pil. Wat denken jullie? Ff voor de zekerheid vragen want dan verandert de berekening dus van.. en ik wil nog geen ovu testen gebruiken.[/quote]
Ik zou de eerste cyclus inderdaad niet meetellen als dat nog je 'pil-menstruatie' was.
Als je nu 2 maanden gestopt bent met de pil, moet je lichaam sowieso weer even op gang komen. Ik heb na het stoppen met de pil 4 cyclussen gehad die uiteenliepen van 18 dagen tot 23 dagen, met mogelijk niet eens een eisprong. Pas in januari/februari heb ik een piek op mijn ovulatietest gehad, daarvoor niet. Ik wens je natuurlijk toe dat je een normaal werkende cyclus hebt!
Ik zou uitgaan van een cyclus van ongeveer 26 dagen. Houd er wel rekening mee dat je eisprong mogelijk niet precies 14 dagen voor je menstruatie komt. Bij mij komt ie tegenwoordig 12 dagen voor mijn eisprong!