NOD juli 2020

Het grote wachten is dan nu echt begonnen. Zowel gister als vandaag positieve ovulatietest en ik voel dat mijn linkereierstok op klappen staat. ;) Zowel gister als vanmorgen seks gehad dus aan de timing zal het niet liggen deze ronde. 
Over 14 dagen zullen we het weten... Heeft iemand een tijdmachine? ;)

Carly yeahh dat is mooi he! Ik ben ook zo benieuwd, dacht dat ik minder zenuwen zou hebben maar het is even erg haha.
Wanneer ga je testen, al voor je NOD? Mijne valt tussen de 25 en 27 juli. Denk dat ik de 25e ga testen omdat ik anders nog een hele goede smoes moet verzinnen om niet te gaan drinken.
Test je straks nog een keer om te kijken of ie minder duidelijk is? Dan weet je zeker dat ie gesprongen is haha.
Mama-L misschien zijn dit nog wat bijwerkingen van de miskraam. Een innesteling begint eigenlijk pas vanaf dag 9. Maar het zou natuurlijk kunnen. Test nu ook niet voor je NOD, wachten is killing maar wel het beste. Succes!
Bedankt Happy Yellow, succes voor jou in augustus!

Mama-L: wat naar zeg.. Ik heb ook geen ervaring met innestellingsbloed (ben zelf bezig voor de eerste) maar ik heb wel gelezen dat het over het algemeen meer bruinig is dan rood. Maar ja, elk lijf is dan ook weer anders
Vandaag mijn NOD. Menstruatie is nergens te bekennen. Wil toch even wachten nog met verder testen. Ben nooit echt over tijd nl. Normaliter altijd een cyclus van 27/28 dagen. Ik ga het testen nu proberen uit te stellen tot zaterdag. Vorige maand ineens een extreem korte cyclus gehad (20 dagen). Dus misschien deze maand weer een langere. @Carly: dus ja een tijdmachine zou welkom zijn :)

Mezelf kennende ga ik wel eerder testen ja... Mijn NOD ligt tussen 28 en 30 juli. Waarschijnlijk ga ik vanaf de 26e testen. ;) 
Wellicht dat ik vanavond nog een ovulatietest doe om te zien of ie al gezakt is. Haha ik test wat af de laatste dagen.

Dankjewel meiden.
Ik denk dat ik er zelf achter ben gekomen. Denk dat ik een korte luteale fase heb. Dus ga even tarwekiemolie slikken. Wel zonde dat waarschijnlijk daardoor de vorige zwangerschap afgebroken was. Lag misschien helemaal niet aan het vruchtje.
Wel fijn dat ik een idee heb waar het aan kan liggen scheelt een hoop onzekerheid.
Bedankt voor het meedenken meiden zo fijn dat dit forum er is:)
Succes voor de gene die nog wachten x

Na 2 en half jaar eindelijk clomid ( ei opwekkers) gekregen, maar na vele echo's, groeit het eitje niet verder dan 12 mm, vanaf 18 a 20 mm heb je een eisprong, dus krijg menstruatie op wekkers weer en dubbele dosis clomid, en dan hopen dat we nu eindelijk eens een kans gaan krijgen ♥️?? www.instagram.com/op.weg.naar.een.wondertje

Ook ik schuif door naar augustus. Besloten dat ik er nu even klaar mee ben. Even geen testen meer, ovulatieagenda etc. In september naar de huisarts. En dan zien we wel weer verder. Tranen weg geveegd, hopelijk vervaagd t verdrietige gevoel ook.

Terug
Bovenaan