NOD juli 2020

Balen meiden! :( Op naar de volgende ronde. Succes!
XLousX er even klaar mee zijn snap ik heel goed. Die eeuwige testen en agenda's maken dat je soms nergens anders meer mee bezig kunt zijn. Ik duim voor je dat het niet nodig is om september naar de huisarts te stappen.

Lastig hè die testen. Aan de ene kant geven ze iets meer richting, maar je bent er daardoor ook wel heel erg mee bezig. 

Ik gebruik nu voor de 2e maand ovulatietesten en had vanmorgen een smiley. Vorige maand werd ik precies 7 dagen na de smiley al ongesteld. Moet ik mijn NOD nu dan op volgende week vrijdag zetten of over 2 weken?

x-Marina over 2 weken, na 7 dagen is er nog niet genoeg tijd om te kunnen innestelen. Dat gebeurt pas rond dag 9.
Ben je net gestopt met de pil en altijd zo snel ongesteld?

XLousX heel veel succes, ik hoop voor je dat het snel gaat lukken.

Junidochter was natuurlijk leuk geweest :) Succes voor de volgende ronde.

Inmiddels op 10 dpo, ben al sinds 3 dpo aan het bloeden. Ene moment veel donkerrood bloed en het gevoel alsof ik 'nu echt' ongesteld ben, daarna weer heel weinig bloed en geen menstruatie bloed. Ik denk dus dat mijn menstruatie nog steeds moet doorzetten. Wordt hier zo moedeloos van. Weet nog steeds niks eigenlijk. 

Nou niet veel goed nieuws helaas de afgelopen dagen. Balen meiden.
@Danielleeeex wat frustrerend die bloeding. Ik zou ook niet weten wat het dan is. En zelfs als je ervan uit gaat dat de ronde voorbij is, wanneer eindigt hij dan. Ik zou toch wel een testje doen op je originele NOD en anders binnenkort maar ovulatietesten weer? Deed jij die?
Hier me totaal niet in kunnen houden met testen. Ben al begonnen op 6DPO (schaam schaam) omdat ik me echt zwanger voelde. Ergens weet ik natuurlijk dat je dan nog helemaal niet positief kan testen, maar het is echt een soort tic geworden. Ik baal echt flink van mezelf. En de action-testen hadden allemaal een soort indrooglijntje waardoor ik telkens bleef twijfelen, bleef kijken en getriggerd werd om ook een kv test te doen. Die zijn tot nu toe allemaal negatief. Nu zijn de actiontesten op en ga ik maar gewoon door met kv testen (die zit om de hoek dus kan ik veeeeeel te makkelijk langs om bij te halen). Maar de test-trein is niet te stoppen hier.
Fertility friend heeft nu ook mijn eisprong verplaatst waardoor ik volgens FF pas op 8DPO zit vandaag, maar ik denk zelf toch wel echt 9 DPO. Een goed teken is in ieder geval dat ik de afgelopen 2 maanden al op 9DPO ongesteld werd en dat lijkt nu niet te gebeuren. Mijn temp was vanochtend zelfs hoger dan de afgelopen dagen. Ik blijf dus hoop houden.

Hoi dames. Ik vind dit topic en ik zit precies in de het zelfde schuitje.  2e ronde voor 2e kindje. Ik heb een hele regelmatige cyclus altijd gehad. Gister was mijn NOD.  Nog steeds niks van een menstruatie te bekennen.  Ik heb 1 dag voor nod een negatieve test gehad en vanmorgen ook..   
Voel vrij weinig. Maar had bij mijn eerste zwangerschap ook niet veel klachten.  Een week na de test wel ( gevoelige borsten en vaak koud)

Ik vraag me af, testen jullie nu elke dag na nod bij het uitblijven van de menstruatie? 

Hoi meiden,

Hier word het best wel spannend.
Ik zou a.s dinsdag ongesteld moeten worden.
maar kon het niet laten vandaag om een vroege test te doen (vanmiddag om 16.30uur). En tot mijn verbazing is deze licht positief. Maar dan ook heel licht. Hoop zo dat het voor nu een keer goed blijf gaan.. heb al 3 mk gehad.
Helaas is het op de foto niet goed te zien.

??? 

Spannend dromertje!! 

Ik gebruik de roze clreablue ovulatietesten, gister en vandaag smiley. Als ik op de teststick kijk was het gister wel echt donkerder dan de controlestreep en vandaag ook donker maar niet zo donker als gister. Wanneer denken jullie dat mijn eisprong was / is? Heeft vanavond nog zin?

Terug
Bovenaan