NOD juli 2020

Hey Dromertje. Wat een goed nieuws. Voorzichtig gefeliciteerd!
Hier ook nog steeds negatieve kv2v5 testen. Ook nog steeds niet ongesteld, maar sinds gisterenavond wel echt het gevoel dat het er aan komt. Volgens eigen berekening vandaag op 11 DPO. Volgens fertility friend op 10DPO. Vorige zwangerschap had ik op 10 DPO ook een licht lijntje. Nu dus niet, dus ik begin de moed echt wel te verliezen. Hoewel het wel kan dat ik toen ook 11 DPO was op de testdag.
Mijn temp is ietsjes lager, maar met 37,0 nog wel in het spectrum voor na de ovulatie en voor menstruatie. Dus ik denk dat we het morgen gaan zien. Als mijn temp 's ochtends al lager is zal ik ook geen test meer doen. 
In ieder geval is mijn LF deze maand minstens 1 dag langer dan de afgelopen maanden. Dat is hoopgevend.

Spannend dames

Ik ga heel hard duimen voor jullie? 
Morgenochtend ga ik de kruitvat 2v5 nog een keer doen. Zooo spannend allemaal. 

ik hou jullie op de hoogte 
En voor jullie ook heel veel succes 

Aaah jammer Dwaallichtje, succes de volgende ronde!
Pff ik zit nu op dag 5/6 na ovulatie, zon eerste ronde is echt weer killing. Hopelijk kan ik het weer los laten vanaf ronde 2 net zoals bij de eerste. Het is gewoon weer zó spannend!

Hee meiden!
Balen voor de diegene die ongesteld zijn geworden.. sterkte!
Hier nu 9 of 10 dpo. Hoe rekenen jullie dpo uit eigenlijk? Tellen jullie het aantal dagen na de positieve ovulatietest of de dagen na de ovulatie? Dat scheelt namelijk 1 of 2 dagen.
Ik had me ook voorgenomen me er minder mee bezig zijn, maar dat lukt totaal niet. Testdrang!! Ik heb gisteren al een testje gedaan, maar die bleef wit. Het is ook wel heel vroeg.
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 10 dagen na de positieve ovulatietest heeeeel licht positief. 
Ik ga morgenochtend testen. Heb last van vlage misselijkheid (normaal heb ik dat nooit). Spannend!!
Zijn er nog meiden die vandaag hebben getest? 

liefs! 

Terug
Bovenaan