NOD juli 2020

Blablabla ik had dinsdag middag een knal van een ovulatie test. Woensdag ochtend was deze veel minder en woensdag middag bijna niet te zien. Ik twijfel ook, denk dat ik de eisprong dinsdag avond heb gehad omdat ik veel krampen had 2 uur lang. Daarom 5/6 dagen.
Het is inderdaag nog wel heel vroeg bij je. Als je nu op dag 9 zou zitten dan zou de innesteling ergens vandaag/morgen zijn. Zou woensdag ochtend een testje doen :)
Ik hoop dat ik me kan inhouden door zaterdag pas voor het eerst te testen. Bij onze dochter testte ik op mijn NOD echt heel lichtjes positief, denk dus dat de test zaterdag misschien niet eens positief kan worden...
Weet wel dat wanneer je tegen je NOD aan zit je afscheiding echt veranderd. Die wordt ineens waterig, hoop dat dit snel weer gebeurt whaha.

Hi dames, 22 juli zou mijn NOD zijn maar ben al sinds 3 dpo aan het bloeden. Inmiddels al 11 dagen lang. Of het een echte menstruatie is, weet ik niet. Het is wel een flinke bloeding. Maar het ene moment is het helderrood en daarna heb ik weer een paar uur bruin bloed. Het maakt mij dus wel erg onzeker allemaal! Ik weet ook niet goed wat ik moet doen. Ik denk dat ik, als het bloeden eindelijk eens gestopt is, weer ga beginnen met ovulatietesten en temperaturen. Als ik weer 3 dagen na mijn ovulatie ga bloeden, ga ik naar de ha.. 

@Niempje bedankt voor je reactie! Het is per persoon ook zo verschillend hoe snel ze positief testen. 
Dat van die waterige afscheiding kan ik me niet echt herinneren van de vorige zwangerschap, maar ook de symptomen zijn bij iedereen anders. Ik heb eigenlijk vorige keer bijna geen symptomen gehad. Alleen meer honger en pijnlijke borsten. Die pijnlijke borsten begonnen ook pas na mijn NOD. 
Ik ga er gewoon vanuit dat het nog wel even kan duren voordat het raak is, aangezien het vorige keer ook zo'n 11 maanden duurde. Maar elke keer blijft het weer spannend! 

@ Danielleeeex wat vervelend dat je nog steeds bloed verliest. Ik weet ook niet wat het kan zijn. Misschien kan je dit toch beter navragen bij de huisarts of een verloskundige? 

Blablabla ja echt he, en je denkt elke keer wat te voelen ook. Zo voel ik sinds vanochtend lichte krampen. Is alleen wel heel vroeg weer whaha.
Pijnlijke borsten en misselijkheid kreeg ik van de een op de andere dag bij week 7. Daarvoor had ik alleen mega mega krampen telkens en verder niks.
Hier wat kletsen leidt ook af gelukkig en kunnen we elkaar bezig houden met van alles haha.

Hi dames,

Hier afgelopen week een lichte positieve test gehad.
Vanmorgen de Action test gedaan en deze is helemaal wit dus negatief.
Dus deze maand zal het weer niks zijn helaas.

voor alle dames die mogen testen de heeeeel veel succes en hoop dat jullie allemaal een positieve test in handen krijgen ❤️ 

@Danielle, wat gek dat je nog steeds bloed verliest! 11 dagen is wel echt heel erg lang.. 

Balen @dromertje, kan me voorstellen dat je goede hoop had!

Ik heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad (18 juli), vast gesteld met ovulatietesten en het ook gevoeld. Vorige 2 cyclussen werd ik 6/7 dagen na de eisprong al ongesteld. Mijn app geeft daardoor nu 24 juli als NOD. Vanaf wanneer heeft testen in mijn geval een beetje zin? 

x-Marina ik zou minimaal 10/11 dagen ná je eisprong wachten met testen. Dan heeft de innesteling plaats gevonden als die gelukt is en kun je eventueel al HCG in je lichaam hebben.
Als het 24 juli is dan kan de innesteling niet plaatsvinden omdat die fase dan veel te kort is. Mocht dat nu weer zo zijn dan kun je volgens mij met teunisbloemolie dit verlengen. Of even bellen met de HA want dit is wel heel snel.

@X-Marina heel erg balen. Op naar de volgende ronde. Voor jou heel veel succes , heel erg spannend ? en wat Niempje zegt zou ik 10/11 dagen na je eisprong testen

Terug
Bovenaan