NOD juli 2021

@Leonie-xx spannend! En wat betreft de early testen ik denk precies hetzelfde, haha! Ik heb hele goede ervaring met de paarse omdat mijn piek maar heel kort is, als ik dan ovulatietesten met streepjes gebruik is het een paar uur voor hij springt (ik voel m) pas echt zo donker als ie moet zijn. Ik doe de goedkopere van action of dipsticks de eerste paar dagen en als die donkerder begint te worden pak ik de cb erbij. Meestal heb ik mn vaste smiley op dag 17 en 18 en op dag 18 springt ie dan in de avond. En dag 17 heb ik dan dus nog geen knaller op de streepjes. Ik vind sowieso de knipper heel fijn omdat je weet dat ie er aan komt.. je zit dan in je vruchtbare dagen. Ook een tip trouwens, als je eenmaal de paarse 1 x hebt aangeschaft kun je daarna de roze kopen (die zijn iets goedkoper) en gebruiken in de paarse monitor. Die werken namelijk ook hetzelfde dan ! Succes, hopelijk is het niet nodig dat je ze aan moet schaffen!
 
Lieve meiden, dank allemaal! Voor jullie lieve reacties ❤️ Doet me heel goed! Ik ga er met goede moed in en ben me aan het verdiepen in voeding naast de medicatie. Alle winst is welkom ?? Ik volg dit topic gewoon gezellig mee voorlopig, ik hoop op veel hartjes voor jullie!
 
@Leonie-xxx, ik ben niet de beste graadmeter haha?? Maar de enige keer dat ik wel een eisprong had en de overige maanden waarin er dus wel iets van hormonen veranderde, was CB (4dgn) de enige die dat oppikte. Ook duidelijk en makkelijk in gebruik vind ik. Verder gebruik ik 2besure ernaast, dus zijn goedkoper en die gaven ook wat aan. Overige merken deden helemaal niks. Ik blijf ook testen met deze 2 merken denk ik, tenzij ik ander advies krijg. Maar; De andere dames hebben er vast meer ervaring mee! ?
 
Hé bah ik ben vanavond ongesteld geworden.? Eigenlijk merkte ik aan m'n lijf al dat alle signalen van menstruatie er waren maar toch had ik best veel hoop deze maand. Pfff... Ik vind het echt wel even tegenvallen deze keer. Mijn vriend reageerde wel lief dus dat is fijn. Hopelijk voor de andere dames in deze periode meer geluk! Mijn volgende NOD is nog net in juli. 31 juli als het goed is.
 
Ah @tanjamies wat een teleurstelling weer en balen! Hoop mee voor meer geluk de volgende ronde!


Ik kon het vanmorgen toch niet laten weer te testen. We willen zo graag duidelijkheid. Nu weer zelfde test als vrijdag gebruikt (vroege test telano) maar helaas weer wit?
Na het dunne streepje van gister op action test was ik echt hoopvol, maar dit is weer een domper.
Naar mijn idee zou een vroege test ook eerder moeten uitslaan dan een normale test.. zoals @leoniexxx ook al zei.
Hoe is het inmiddels bij jou @leoniexxx?

morgen maar weer de action test proberen of die is opgelopen

 
@vennetje en @justme, thanks! Volgende ronde ga ik zeker de CB erbij gebruiken.
@flups, wat frustrerend he die onzekerheid.. hopen dat je gewoon lekker zwanger bent en morgen toch een mooie streepje ziet op de action test! 
Hier de situatie nog steeds ongewijzigd, nog steeds krampen en nog steeds geen menstruatie. Vanmorgen geen test gedaan, mocht het vandaag niet doorbreken doe ik morgen nog een test. Maar juist ook omdat ik met de earlys test denk ik.. tja die blijven wit en als het raak zou zijn zou die toch al echt positief moeten zijn. Zit nu vandaag op 16DPO. Dus dan denk ik ergens laat die menstruatie maar lekker doorbreken dan kan ik me focussen op de volgende ronde (al hoop ik natuurlijk dat een test ineens positief is morgen, maar ik vrees ervoor dat dat niet het geval is)
@tanjamies, wat ontzettend balen zeg, hopen dat het eind van de maand raak mag zijn ?
 
@Just-me, wat een vervelend bericht zeg! Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe met de behandeling. Verlies niet de moed en de hoop!

@Flups en @Leonie-x jullie NOD is al geweest en nog steeds witte testen maar ook geen ongesteldheid. Ik kan me niet voorstellen wat dat voor ongeduld en spanning met zich mee moet brengen. Ik hoop vooral dat zich snel duidelijkheid gaat voordoen bij jullie (liefst met een mooie positieve test natuurlijk!)

Verder, ookal is de NOD nog een week voor mij, ergens toch soort van goede moed deze maand. Lig al het hele weekend op bed. Zo ontzettend moe. Alsof het niet ophoudt. Maar dat kan ook door de verkoudheid komen. Een grote mindfuck weer. Nog 7 dagen wachten!
 
@veraa oh wat spannend! Die laatste week gaat voor me gevoel altijd zo traag voorbij... hopenlijk een positief resultaat over een weekje!
Ik heb sinds vanmorgen (naast de zeurderige onderbuikkrampen) dik slijm verlies, ik dacht even oh daar komt de menstruatie en toen ik bij het afvegen keek of er bloed zat toen zag ik een dikke klodder doorzichtig slijm, kon er ook draadjes van trekken, leek erg op dat vruchtbare slijm van 2+ weken geleden.. nu vandaag al meerdere "klodders" gehad, herkent iemand dit? Of zou dit gewoon een voorbode van de menstruatie zijn
*i know, ik zit mezelf weer eens helemaaal gek te maken*
 
Terug
Bovenaan