NOD juli 2021

@Leonie-xx ik heb dit laatst ook gehad, was er helemaal van in de war ooo ? Ik kan je niet zeggen wat het is. Ik hoop heel erg dat het voor jou een goed teken is!
@Veraa, dank, heel lief :) Ik hoop het ook ??
Spannend voor de dames die wachten, die laatste dagen gaan zo langzaam ?
 
ik heb voor het eerst ovulatie testen van de action gebruikt , echt super fijn zeg.
 
volgens de app zou mijn eisprong de 29e zijn en mijn 2 vruchtbaarste dagen met de testen waren 30 juni en 1 juli , dus toch wel zeer interresesant dit haha.
en ze zijn niet zo prijzig 5 stuks voor 2,50 volgens mij ☺️


volgens mij hadden ze dat nog niet in de tijd bij mijn andere 3 kinderen ♥️
 
Dag dames,
Hoe is het met iedereen?
De dames van wie de NOD nadert of al voorbij is, hoe voelen jullie je?
Hier nog geen menstruatie maar vanmorgen nog steeds negatieve test.. ik ga nu maar proberen geduldig op mijn menstruatie te wachten, intussen zit ik op dag 36 van me cycles, op deze manier gaat het wel lang worden.. 
Liefs
 
Hier vanmorgen ook weer een witte test..
dag 32 van m’n cyclus nu en normaal 26-28.
Nu wel echt zat van, dus laat hier de menstruatie ook maar komen dan kunnen we weer door!
 
Wat balen @Flups dat je cyclus nu ineens zo lang is. En vreemd als je normaal altijd hetzelfde aantal dagen hebt. Voel je je verder wel normaal?
Ahh @Chell wat k*t zeg.. Ben jij al bij de huisarts geweest of is er een reden waarom het langer zou kunnen duren? oHopelijk is het toch binnenkort gewoon raak hoor! 
Tot nu toe nog geen hartjes.. Jammer hoor maar de maand is nog lang :) 
Wij zitten nu ook op het wachtbankje.
Succes nog allemaal met wachten!
 
@IsaV, wij zijn al naar de huisarts geweest en daar kwam tot nu toe niets geks uit. Het zou op de 'normale' manier moeten lukken. 
Mocht het eind dit jaar nog niet gelukt zijn, gaan we de molen waarschijnlijk in. Is ook gewoon K*t dat mijn cyclus lang is... rond de 35 dagen.. 
maargoed we wachten het weer af! 
Jij succes op het wachtbankje! & succes voor de andere meiden op het wachtbankje! 
 
Terug
Bovenaan