NOD juli 2021

@Chell, wat balen zeg :( maar ik vind het wel erg lang duren als je pas eind dit jaar de medische molen in mag, dat mag toch al bij een jaar? Ik weet niet hoe jullie er in staan, maar misschien toch nog een keer navragen?
Overigens... ik dacht die enorme vermoeidheid, dat moet wel een teken zijn. Maar ik denk dat het gewoon een voorhoofdsholteontsteking is waardoor ik zo enorm moe van ben. Dus ik heb misschien iets te veel gefocust op wat ik wil dat het is ipv wat het werkelijk is. Maargoed. Nog steeds een week voor de NOD (mag niet eerder testen van mijn man haha). We'll see. 

@Flups en @Leonie-xxx ik duim bijna gewoon voor een menstruatie bij jullie. Hoe gek dat ook klinkt!
 
@Flups en @ Leonie-xxx wat super irritant! Ik had dat de vorige ronde dus ook, zo frustrerend...

@Chell wat jammer... soms ook zo moeilijk om te accepteren he?!

Ik heb afgelopen donderdag een vaste smiley gehad. Nu op het wachtbankje. Ergens wil ik nog lang niet testen, bang voor een spierwitte uitslag. En ergens wil ik het ook zo graag.. zucht.. ben benieuwd hoelang ik dit keer kan wachten, de vorige ronde had ik zo'n enorme testdrang. En werd ik uiteindelijk een paar dagen na NOD ongesteld.
 
Hoi dames, ik meld mij ook hier, 1e ronde, 3e kindje. Verwacht m'n nod op 22 juli.
Bij m'n eerste kon ik me heel prima inhouden met testen, maar ik ben nu zelfs in staat om een week na m'n eerste menstruatiedag te testen. 's Middags. Zonder dat we überhaupt seks hebben gehad. Oftewel, witte test gegarandeerd ? Herkenbaar, iemand? ?
Succes meiden! ?
 
Veraa; Wij zijn 2 maanden terug naar de huisarts gegaan en toen is het zaad van mijn vriend gecheckt en ik ben gecheckt op eventuele chlamydia wat ik ooit zou kunnen hebben gehad. Dit was allemaal goed. De huisarts heeft toen een soort berekening gemaakt met hoeveel kans we hebben om zwanger te worden op de 'normale' manier en dat was gewoon boven gemiddeld..
Volgens mijn zijn dat ook de 1e testen die ze doen na 1 jaar. 
Nu hebben we afgesproken dat we het nog tot eind december proberen en dan gaan we verder kijken. We zijn dan 1,5 jaar bezig. 
 
Plukkiee; jaa heel lastig, vooral als er veel mensen om je heen zwanger zijn.. vertrouwen raakt ook een beetje weg. 
 
 
@Chell ik snap het. Dan lijkt het toch te moeten kunnen inderdaad. Extra balen dat je dan nu weer ongesteld bent. Ik hoop voor jullie dat het volgende maand raak is!
 
Soms snap ik niks van mijn lichaam niet. Vandaag ongesteld geworden (3dagen eerder) zonder waarschuwing normaal heb ik de dagen er voor veel hoofdpijn. Dus we gaan Maar weer naar augustus.
@ cell wij zijn ook een jaar bezig hier de zelfde testen ondergaan allen weet ik mijn bloed uitslagen nog niet.  Ik heb wel een medische achtergrond(keizersnede).En inderdaad in dec een baarmoeder foto als ik niet zwanger ben
 
Lijstje weer bijgewerkt. Hoop dat alles er nu op staat.
Jammer dat er nog geen hartjes zijn.
Ik ben mezelf ook weer gek aan het maken op het wachtbankje. Denk weer van alles te voelen dus gister, week voor nod, begonnen met testen ? ik help de economie wel weer op gang door het kopen van testen…
 
Balen voor degene van wie de menstruatie is doorgebroken intussen, echt kut! Ik duim voor jullie mee voor de volgende ronde ??
Hier nog steeds geen menstruatie en wordt er zo langzamerhand gek van.. gisteren ineens kurkdroog daar beneden na dagenlang erg veel slijm/vocht te hebben verloren.. nu wel weer meer slijm, en nog steeds de buikkrampen. Ga me met deze lange cyclus afvragen of er uberhaupt wel een eiersprong heeft plaats gevonden. 
@flups hoe is het bij jou intussen? 
 
Terug
Bovenaan