NOD juli 2021

Ah wat balen weer @Suzywla en @chell!


Hier ook nog steeds niet ongesteld.. ook niet het gevoel dat de menstruatie elk moment kan doorbreken. Misschien toch een late eisprong gehad en daardoor nog niet ongesteld en negatieve testen? Vandaag wel weer nieuwe testen gehaald. Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan ga ik donderdag maar weer testen denk ik. Heb stiekem toch nog wel een beetje hoop ?
 
Wanneer had je voor het laatst getest Flups? Ik had ook besloten als ik me menstruatie vannacht niet doorbreekt morgen toch ook nog maar te testen!
Spannend ik ben benieuwd @Flups ????
 
@leonie-xxx ik heb gisterochtend nog een witte test gehad. Dus dacht maar even twee dagen overslaan/afwachten.
Wel gek dat het bij ons allebei nu zo gaat!
 
Wat jammer voor degenen die ongesteld geworden zijn. En zo te lezen is het bij een paar nog flink spannend.
Ik had deze maand eigenlijk de hoop al opgegeven. Afgelopen weekend zijn we verhuisd en door alle drukte hebben we het niet gezellig gemaakt 's avonds. Gisteravond hebben we het wel weer gezellig gehad :) En wat denk je? Vandaag een knaltest op de ovulatietest en sinds vanmiddag steken in mijn buik. Dus..... waarschijnlijkvannacht of morgen de eisprong! 
 
Wat balen voor de dames die al ongesteld geworden zijn?
Leonie-Xx en Flups, spannend! Vervelend als je cyclus ineens langer is maar alle testen negatief blijven… Ik hoop op goed nieuws!

Ik ben sinds gister begonnen met Letrozol, merk er nog niks van. We hebben mijn nichtje een paar dagen te logeren, dus dat houdt mijn gedachten er ook af, dat helpt! En donderdag een paar dagen ertussen uit naar het strand, frisse lucht en even iets anders om ons heen. En dan heel hard hopen dat we maandag iets goed te horen krijgen ?!
 
Het eerste hartje is binnen meiden ?
Het is nog erg onwerkelijk, maar er staan hier echt twee streepjes op de test. Vanavond getest en dit is het beste verjaardagscadeau ooit :D
Ik duim voor jullie mede-2juli-ers Leonie-xxx en Flups dat jullie snel een positieve test in handen hebben! 
 
Wauw!! Dubbel Gefeliciteerd fietsmama! Heel blij voor je!

Lief! Hoop dat leonie-xxx en ik nog mogen aansluiten inderdaad!
 
Terug
Bovenaan