NOD juli 2021

Wat vervelend voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Hopelijk mag de volgende ronde dé ronde zijn ?
@Flurps en @Leonie-xxx ik duim voor jullie, wat spannend!
@Fietsmama wauwww wat geweldig. Had je al het idee dat het raak was? Gefeliciteerd ?, ook met je verjaardag!
 
Wat leuk Fietsmama! Gefeliciteerd! Leuk dat het eerste hartje in de groep er is. 
Flups en Leonie, hopen op goed nieuws! We wachten in spanning met jullie af:)
Welkomst de groep Lieneke
 
Yeah fietsmama, dubbel gefeliciteerd! Werd eens een keer tijd dat er een hartje kwam ? hoop dat de onzekerheid bij de andere meiden ook gauw weg is.
Hier net weer spierwit, duh ???‍♀️
 
@Fietsmama, wat geweldig leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd!! ♥️

@Flups en Leonie, wat vervelend zeg dat wachten! Toch stiekem nog hopen op goed nieuws! Zoals Tanjamies zeg, we wachten in spanning met jullie af :).
 
Jeeeeej @Fietsmama wat geweldig nieuws!! Vooral omdat het echt al best even na je verwachte NOD was en je een onbestemd voorgevoel had dat je ongesteld zou worden. Jeetje wat leuk zeg! Geniet ervan! Het is je enorm gegund.

@Mirtjemirtje, mooie timing dat jullie toch weer gezellig zijn geweest haha. Alsof het zo bedoeld was. Hopen dat het wat oplevert!

Maargoed. Dat is 1 hartje nu. De andere hartjes hoeven nu niet meer bang te zijn dat ze alleen staan, dus kom maarrr.....
 
@fietsmama, wauw gefeliciteerd!!!! Dat is nog eens een prachtig verjaardagscadeau ?  geniet er van met volle teugen, het is je meer dan gegund ?
Nou he, die onzekerheid vind ik nog vervelender dan gewoon mijn menstruatie krijgen. Je gaat zo twijfelen aan alles in je lichaam, vanmorgen wederom een witte test dus ik vrees dat die ook niet positief gaat worden. Als mijn eiersprong later is geweest dan ik dacht (ik dacht vrijdag (na wo en do een positieve ovulatietest) maar die zondagavond had ik vreemde plopjes en krampen in me buik, ik denk nu eigenlijk dus dat dat pas de ovulatie is geweest) maar dan zit ik inmiddels alsnog 17DPO 
@flups ik duim met je mee voor morgen, hopenlijk is die bij jou gewoon lekker positief??
 
@leonie-xxx heh bah wat stom en ontzettend balen die witte test!!
Ik ben er ook bang voor.. schommel zo erg heen en weer tussen goede hoop dat het nog kan en dat ie vast weer wit zal zijn.
Spannend morgen! Nog steeds geen ongesteld gevoel.
 
Terug
Bovenaan