NOD juli 2021

Hoi meiden,
Poos niet geweest hier.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, Fietsmama!! ?

Ik heb vorige week dinsdag 29 juni mijn eisprong gehad, de 3 dagen ervoor seks gehad. Nu vandaag plots een hevige steek in mn baarmoederstreek, hield even aan, ebde toen langzaam weg. Nu beetje zeurderige kramp. Had het toen ook plots koud. Heel vreemd, hoop op een innesteling haha.
Heb deze maand van menstruatie tot eisprong teunisbloemolie genomen, en van eisprong tot nod neem ik tarwekiemolie.
Fingers crossed?

Hoe is het met de rest van jullie?
 
Toch ongesteld geworden helaas! Maar nu wel eindelijk duidelijkheid en kunnen we weer door!
Duimen voor de volgende ronde! ?
 
Ahhh super balen Flups ? wel fijn dat de onzekerheid nu over is maar helaas ging het net de verkeerde kant op.. hoop wel dat deze maand een betere maand wordt dan de vorige. Weet nog dat mei het ene hartje na het andere hartje kwam…
 
Mirtjemirtje, ja dat is wel vervelend als je niet regelmatig klust.
mijn partner en ik wonen 136km uit elkaar , zijn islamitisch getrouwd , maar doordat hij geen Belgische nationaliteit heeft kan hij niet zomaar naar Nederland ( heeft verblijf voor onbeperkte duur, woond er al 12 jaar) en ik kan niet zomaar naar België ivm co ouderschap moet ik eerst toestemming krijgen van mijn ex pfff.  Ik woon wel dicht bij de grens , dus we willen gaan kijken of hij over een tijdje in ieder geval al een stuk dichterbij kan gaan wonen , maar ik werk wisselende diensten in het ziekenhuis en het is dus elke keer maar hopen dat ik niet ingepland word op mijn vruchtbaarste dagen ?
 
Fietsmama van harte gefeliciteerd ?
 
@lissocat spannend!!! Ben erg benieuwd naar je ervaringen met de teunisbloemie en tarwekiemolie. Welk merk gebruik je? Hopen dat hetgeen wat je gevoeld heb een innesteling is geweest??
@flups.. wat kut en ontzettend balen. Ergens fijn dat je eindelijk van die onzekerheid verlost bent (die is immers mega frustrerend) maar ik had voor je gehoopt dat de onzekerheid ophield met een positieve test... ☹ ik duim voor je voor een positieve test volgende ronde (ik wil je geen valse hoop geven.. maar ik heb wel al 2 dames in mijn omgeving gehad die zwanger werden de ronde na een ineens lange of rare cyclus....????)
Die hoop hou ik mezelf ook voor hahaha!!! Al is hier nog steeds geen menstruatie te bekennen, ook geen gevoel meer alsof die elk moment door gaat breken.. hebben dames weleens gehad dat er gewoon een hele menstruatie is overgeslagen? (Met andere woorden.. moet ik maar gewoon doen alsof ik in me nieuwe ronde zit en volgende week de ovulatietesten maar weer uit de kast toveren?) 
 
 
 
Gefeliciteerd Fietsmama!!! Wat een mooi nieuws! Hoe voel je je?

Hmm Leonie, ben je normaal wel regelmatig ongesteld? Of veel stress deze maand dat het daardoor misschien langer duurt? Heb je wel al getest?


Balen Flups, tegenvaller weer, maar blijf moed houden ?


Ohjee Djam, dat is inderdaad een geplan! Heb je je ovulatie goed in beeld?


Ik ga na de miskraam 2,5 week geleden even minder met ovulatietesten werken. Gisteren wat slijmerige afscheiding, dus hopelijk komt mn eisprong eraan. Spannend weer allemaal
 
@Djam, jeetje, jullie zitten in een wel heel uitdagende situatie! Naast dat zwanger worden al enorm moeilijk is lijkt het me extra zwaar als je partner niet in de buurt is. Laat staan dat je maar moet hopen dat hij in de buurt kan zijn op de vruchtbare dagen. Heel veel succes alvast en hopelijk word je een beetje gunstig ingepland!

@Leonie-xxx ik heb 1x gehad dat ik ziek ben geweest waardoor mijn ongesteldheid een dikke 1,5 week later kwam. Dus 1 week ziek geweest. En pas toen ik was hersteld kwam het. Alsof mijn lichaam zoiets had van: eerst dit opruimen, en daarna wel die andere zooi :') 
Maar heb nog niet gehad dat het helemaal is overgeslagen. Toch zou ik wel doen wat je voorstelt, en kijken of je met een ovulatietest misschien iets kan uitsluiten. Voel je je eisprong normaal gesproken? Anders kun je daar ook proberen op af te gaan. Maar dit lijkt me echt superfrustrerend. Dooddoener alert: ze zeggen wel dat als je erg er op focust, dat het langer duurt (dat lukt mij dus wel regelmatig... dat ik echt denk oke nou NU moet ik ongesteld zijn, en er dan zo veel mee bezig ben dat het dus uitstelt... stress misschien?). Ik snap soms niks van het vrouwelijk lijf. 
@Leeuwin, knap dat je het probeert los te laten. Heel veel succes de komende tijd. Nog even een dikke knuf voor jou voor wat je hebt meegemaakt. 
 
Terug
Bovenaan