@Djam, jeetje, jullie zitten in een wel heel uitdagende situatie! Naast dat zwanger worden al enorm moeilijk is lijkt het me extra zwaar als je partner niet in de buurt is. Laat staan dat je maar moet hopen dat hij in de buurt kan zijn op de vruchtbare dagen. Heel veel succes alvast en hopelijk word je een beetje gunstig ingepland!
@Leonie-xxx ik heb 1x gehad dat ik ziek ben geweest waardoor mijn ongesteldheid een dikke 1,5 week later kwam. Dus 1 week ziek geweest. En pas toen ik was hersteld kwam het. Alsof mijn lichaam zoiets had van: eerst dit opruimen, en daarna wel die andere zooi :')
Maar heb nog niet gehad dat het helemaal is overgeslagen. Toch zou ik wel doen wat je voorstelt, en kijken of je met een ovulatietest misschien iets kan uitsluiten. Voel je je eisprong normaal gesproken? Anders kun je daar ook proberen op af te gaan. Maar dit lijkt me echt superfrustrerend. Dooddoener alert: ze zeggen wel dat als je erg er op focust, dat het langer duurt (dat lukt mij dus wel regelmatig... dat ik echt denk oke nou NU moet ik ongesteld zijn, en er dan zo veel mee bezig ben dat het dus uitstelt... stress misschien?). Ik snap soms niks van het vrouwelijk lijf.
@Leeuwin, knap dat je het probeert los te laten. Heel veel succes de komende tijd. Nog even een dikke knuf voor jou voor wat je hebt meegemaakt.