NOD juli 2021

Vanmorgen hier de menstruatie toch doorgebroken... dus we gaan door naar augustus!
@leeuwin, wat heftig zeg en knap dat je het nu probeert wat meer los te laten. Hopenlijk mag het snel opnieuw raak zijn voor je! ?
@vera, ja er was wel veel stress op mijn werk, maar er is al zeker 9 mnd meer stress op mijn werk dan zou moeten...(dus deze cyclus niet ineens meer stress dan daarvoor hahaha) ik probeer ondertussen inderdaad wat je zegt niet te veel te focussen, na de negatieve test "zeg" ik dan inderdaad ook tegen mijn lichaam oke laat die menstruatie dan maar komen. En probeer in de tussentijd met mediatie wat rust en ontspanning te creëren voor mezelf. Mijn cyclus is denk ik idd ook nog niet wat het hoort te zijn, ik ben op 29, 29, 30, 31. Nu duurde die 38 dagen, dus wel een stuk langer dan de overige keren..
 
@Fietsmama Gefeliciteerd!! 
Balen voor degene die ongesteld zijn geworden :( .
 
Ik had vanmorgen, veel vroeger dan verwacht, een positieve ovulatietest. Was ook pas de eerste dag dat ik deze maand deed testen, aangezien ik normaal 3/4 dagen later pas een positieve test krijg (al voelde ik het wel aan mijn lichaam, vandaar dat ik vanmorgen al een test deed). Gelukkig waren we er al goed op voorbereid ;) . Waarschijnlijk schuift mijn NOD dan ook naar voren. Ik heb wel nog steeds (en dat sinds vorige eisprong) een zeurderige buikpijn, al lijkt het soms dat het de spieren in de onderbuik of darmen zijn, maar ik kan het niet precies plaatsen.
 
@mirtjemirtje wat fijn dat je alsnog op tijd bent! 
@fietsmama jeej wat een fantastisch cadeau! Dubbel gefeliciteerd ? ❤️
@Lissocat ben benieuwd wat dat doet die oliën! Als je straks een ❤️ Hebt gaat dat overal uitverkocht zijn ? 
@Flups en @Leonie, jeetje wat balen zeg ?
@Djam, wat een lastige situatie voor jullie zeg. Hopelijk kunnen jullie dichtbij gaan wonen dat scheelt wel een hoop.
@Leeuwin succes deze maand ??

@Mylwen Goed dat je getest hebt! En dat je je lichaam zo goed kent.
Ik heb deze maand behoorlijk wat stress gehad dus vraag me af hoeveel kans we hebben aangezien stress behoorlijk funest is. 
Baal er wel van mja meer reden om het volgende maand wat rustiger aan te doen al is dat wel een uitdaging voor mij.? Ik voel me volledig normaal verder geen gekke dingen. Nu ook pas 4DPO.
 
Kan trouwens ook echt niet stoppen met koekjes eten ? en dan voel ik me weer slecht omdat ik dat doe en dat het niet goed is voor de innesteling. Pfff ik vind elke maand wel iets nieuws om mezelf teleur te stellen ofzo heb ik het idee. Of om excuses te vinden waarom het niet lukt.
Ik kan nu mezelf fysiek iig niet meer de schuld geven dus ja dan maar weer iets anders verzinnen?
Hebben jullie daar ook last van?
 
@Leonie @IsaV
Haha, ja die olie... vraag me af of het wat doet. Heb een regelmatige cyclus, dus gebruikte het niet om eisprong op te wekken en luteale fase te verkorten/verlengen.
Merkte met mn ovulatie testen wel dat ze donkerder waren en de donkerte langer aanhield na 12 dagen teunisbloemolie. Maar had ook langer en meer getest als normaal.
Die tarwekiemolie moeten we nog zien of het wat doet. Zou kunnen helpen met de innesteling. Hoop dat het mn cyclus niet in de war schopt haha. NOD is aankomende dinsdag. We'll see.

Hou jullie op de hoogte ?
 
Ik gebruik zowel teunisbloem olie (3e cyclus nu) als tarwekiem (2e cyclus nu). Ik gebruik ze beide in ongeperst biologische olie vorm dus geen capsules. Heb een beetje moeite met wat er nou in zo'n pilletje wordt gestopt (zit tussen mn oren) maar ben super tevreden tot nu toe over de teunisbloemolie. Mijn cyclus is zooooveel regelmatiger geworden, korter (van 34 dagen naar 31) en mijn pms, menstruatie pijn klachten en bloedverlies zijn er echt minder van geworden. Hier dus een echte fan! De tarwekiem is nu pas de 2e ronde dus te kort om iets van te zeggen. Ben benieuwd wat voor verschil jullie er van gaan merken!
 
Terug
Bovenaan