NOD juli 2021

Hier is het morgen weer een spannende ochtend. De dag waarop ik van mezelf voor het eerst zou mogen testen. Nu doe ik dat al vanaf afgelopen maandag, een week voor nod ? plus dat het morgen alsnog 3 dagen voor nod is dus waarschijnlijk nog niks te zien maar dat had ik gewoon als deadline bedacht. Vandaag weer voorraad nieuwe tests gehaald aangezien ze niet aan te slepen zijn hier, oeps. Ik had op kantoor om 17.00 uur nog geplast. Thuis om 18.00 een mini plasje en dacht voor de leuk laat ik eens een early proberen, kijken wat er te zien is. Ik zie ‘iets’ maar zo onzichtbaar dat je het niet op een foto krijgt. Morgen ochtend als ik wakker word maar weer een early proberen ? spannend!

Ik vind het wel teleurstellend dat er nog maar 1 hartje is en het is al 8-7
 
@kimmm spannend! Ik duim voor je!
@Lissocat de teunisbloemolie vanaf eerste dag menstruatie 1 theelepeltje per dag tot aan de dag van de eisprong en dan ga ik over op de tarwekiemolie 1 theelepeltje per dag tot aan de menstruatie (of niet ??). 
En jij?
 
@lissocat en @vennetje, ah thanks! Ik heb vandaag bij holland & barret de teunisbloemolie capsules gekocht (1+1 gratis dus dat scheelde) maar de tarwekiem verkochten ze niet (alleen dus in vloeibare olie en de dame zei dat dat niet zo smakelijk was hahaha) etos en kruidvat hier hadden t ook niet. Ben benieuwd dames of het effect gaat hebben, ben benieuwd naar jullie resultaten straks!
@kim ohhhh mega spannend haha!! Ik duim voor je mee morgenochtend een mooie streep ??
 
Leo, ik heb de tarwekiemolie bij bol.com besteld hahaha.

Ja ben ook benieuwd wat het doet. Heb nu sinds gister af en aan wel krampjes, gister even steken en daarna zwakte het af. Heb soms het idee dat mn borsten tintelen, maar als ik eraan voel doen ze geen pijn. Weet niet zo goed meer hoe ik dat vorige keer merkte haha. Ben best onzeker over de komende dagen...
 
Ben erg benieuwd @Kimmm! ?????? 


Hmm ga ik ook eens voor kijken volgende maand dan die olie. 
Ik heb nu wel ashwaganda thee en frambozenblad thee. Ook ergens gelezen.
 
Haaaahaaaa spierwit natuurlijk ? zie nog minder dan gistermiddag. Ga enkel nog maar in de ochtend testen (wel elke dag tot maandag)
 
Ik klets graag mee. 
Heb dinsdag mijn LH piek gehad. 22 juli is mijn NOD (ronde 6).


Lees dat sommigen teunisbloemolie en tarwekiemolie gebruiken. Gebruik dit deze ronde voor het eerst. Iemand nog andere tips? 
 
Terug
Bovenaan