NOD juli 2021

Hoi meiden, sommigen kennen mij waarschijnlijk nog wel. Had me voor paar weken teruggetrokken van deze forums, merkte namelijk dat het mij niet altijd goed deed. Mijn NOD is 22 juli, tweede kindje en tweede ronde. Vorige maand had ik een positieve test met een early test van Etos, maar 2 dagen later toch ongesteld geworden….deze maand had ik een smiley op 7 en 8 juli. Op 4,5,7 en 8 juli hebben we geklust….ook ik zit nu dus op de wachtbank. Fingers crossed.
 
https://i.postimg.cc/NFxrPKfk/IMG-20210713-WA0001.jpg

Vanmorgen weer een testje gedaan. Ik zie een licht streepje! Jullie ook?
 
Gefeliciteerd plukkie! Eindelijk weer een hartje erbij ❤
 
Hier begint de mindfuck weer. Inmiddels 6 dpo. Vannacht flinke krampen in mijn baarmoeder en die zijn er nog steeds. Dat verdomde wachtbankje gaat toch steeds in mijn hoofd zitten ? nog een week wachten tot nod...... 
 
Wauw! @Plukkie gefeliciteerd!! Dat is duidelijk een positieve test! Jeej! wat fijn zeg! 
Hier nog steeds niks, geen ongesteldheid in ieder geval. Maar omdat de test op de NOD zo spierwit was heb ik nu ook maar niet getest. Ik wacht het een paar daagjes af. De ongesteldheid zal wel komen. Had vorige week donderdag ineens hele pijnlijke tepels, dat is meestal 1 week voor de ongesteldheid komt, dus ik denk toch een veel langere cyclus deze maand en morgen/overmorgen ongesteld. 
Volgende maand misschien even ovulatietestjes gebruiken. 

Zodra er zekerheid is, laat ik het weten, dan kan dat op het lijstje worden verwerkt! 
 
@plukkiee proficiat!! ❤️
Mag ik ook op het lijstje? (3e kindje, ronde 2 na MA)

Hier eindelijk een knaller van een ovulatietest.. de eerste echte cyclus na de MA.. wel pas op dag 19 van de cyclus... Tot voor de MA 3 rondes een cyclus van 29 dagen en een eisprong rond dag 16/17... Hopelijk nu een luteale fase dat lang genoeg is zodat er op z'n minst een kans is... Heb alvast op aanraden van jullie tarwekiemolie laten leveren ;)

Nog een vraagje.. als de test morgen nog even positief is... Maken jullie het dan 2 dagen gezellig?
Hier gisteren al en dan vanavond/straks zeker... Maar ik blijf dat toch moeilijk vinden om dat niet gepland te laten overkomen ? en neem ik de tarwekiemolie vanaf vandaag of beter als het eitje zeker gesprongen is? (Morgen of ten laatste overmorgen vermoed ik dan).

 
Terug
Bovenaan