NOD juli 2021

@Plukkie, wauw duidelijk hoor!! Gefeliciteerd. Had je zelf al een vermoeden nav symptomen?
@ShanaV ik zou doen waar jij en je partner zich happy bij voelen. Wij hebben t zelfde, mijn vriend kan geen 7 dagen lang elke dag seks hebben.. dan werkt het allemaal gewoon minder. Ik weet inmiddels een beetje hoelang ik in mn vruchtbare periode zit en wanneer ik mn eisprong heb. Wat wij doen is vanaf de knipperende smiley om de 2 dagen en bij de vaste smiley de eerste dag en de dag erna. Ik heb namelijk ook 2 dagen een piek maar meestal springt hij ergens savonds of snachts op de 2e dag. Als jullie al 2 dagen achter elkaar gemeenschap hebben gehad is de 3e dag naar mijn idee echt niet meer nodig. Sowieso omdat de hoeveelheid en kwaliteit dan minder zullen zijn maar ook omdat je timing gewoon goed is dan! Nogmaals als jullie je er happy bij voelen dan natuurlijk doen wat goed voelt. Ik heb met mijn partner wel besproken dat het niet uit zn tenen heel geforseerd moet omdat het 'moet'.  Het moet leuk en fijn blijven!
 
Ik had vanochtend wederom een knipper smiley maar de pijn begint in de loop van deze ochtend hevig te worden dus had toch net nog een extra dipstick gedaan en die was al een stuk donkerder dan vanochtend. Ik test einde van de middag daarom nog een keer met de paarse cb want mn gevoel zegt dat ik dan een vaste smiley zal hebben, of uiterlijk morgen. Spannend weer... 
 
Ah dank jullie wel allemaal! Ik hoop dat er snel nog meer hartjes volgen..!

@vennetje, ja vorige week woensdag voelde ik steekjes net boven mn schaambot. En gisteravond kreeg ik zo'n kokneiging bij het legen van het gft-bakje (iets wat ik bij de vorige zwangerschap ook had) + buikkrampjes. Verder soms wat gevoelige borsten, maar dat had ik ook steeds als ik ongesteld moest worden.

Succes iedereen die nog op het wachtbankje zitten of aan de klus zijn ;)
 
Hallo! Ik ben helemaal nieuw binnen de forums, maar ik blijf steeds jullie berichten met veel medeleven volgen. Nu toch besloten om te reageren ? Het lijkt me echt fijn om je verhaal kwijt te kunnen en elkaar te kunnen steunen in deze tijd❤
NOD rond 26 juli – 2e kindje – ronde 2
 
@mirtjemirtje duurt lang hè!!
@Veraa apart maar zou het niet alsnog positief kunnen worden? Miss wel handig die testen als het even niet duidelijk is hoe je cyclus is. 
@Shana onze gynaecoloog zei dat om de dag prima is in je vruchtbare dagen. We proberen om dat te 'plannen' dag voor de eisprong en soms nog eens de dag zelf als we zin hebben. Zoals vennetje zegt gewoon doen wat goed voelt voor jullie.


@Vennetje spannend!! Succes ?????? Heel veel duimpjes voor jullie ❤️


@Sanniiexx welkom!
 
Sinds vannacht dus pijn in mijn buik in de streek rondom mijn baarmoeder. De pijn wordt niet minder, juist iets erger. Is niet heel verschrikkelijk, meer een beetje zeurend. Vanavond tijdens het eten werd ik ineens vanuit het niets heel misselijk. Echt dat ik dacht naar de wc te moeten rennen. Ik ben heel rustig blijven zitten en toen zakte het wel weer. Een paar minuten later weer zo'n vlaag van misselijkheid. Ik hou mezelf voor dat het deze maand weer niet gelukt is en dat dit toeval is. Maar toch..... het zou zomaar kunnen! 
 
Terug
Bovenaan