@Plukkie, wauw duidelijk hoor!! Gefeliciteerd. Had je zelf al een vermoeden nav symptomen?
@ShanaV ik zou doen waar jij en je partner zich happy bij voelen. Wij hebben t zelfde, mijn vriend kan geen 7 dagen lang elke dag seks hebben.. dan werkt het allemaal gewoon minder. Ik weet inmiddels een beetje hoelang ik in mn vruchtbare periode zit en wanneer ik mn eisprong heb. Wat wij doen is vanaf de knipperende smiley om de 2 dagen en bij de vaste smiley de eerste dag en de dag erna. Ik heb namelijk ook 2 dagen een piek maar meestal springt hij ergens savonds of snachts op de 2e dag. Als jullie al 2 dagen achter elkaar gemeenschap hebben gehad is de 3e dag naar mijn idee echt niet meer nodig. Sowieso omdat de hoeveelheid en kwaliteit dan minder zullen zijn maar ook omdat je timing gewoon goed is dan! Nogmaals als jullie je er happy bij voelen dan natuurlijk doen wat goed voelt. Ik heb met mijn partner wel besproken dat het niet uit zn tenen heel geforseerd moet omdat het 'moet'. Het moet leuk en fijn blijven!