NOD juli 2021

@Fabiola ik herken dat ook heel goed! Mijn cyclus voelt zo anders sinds de geboorte van mijn zoontje (nu 15 maanden oud). En iedere maand tussen eisprong en menstruatie flinke krampen en signalen die ik eerder nooit had. echt verwarrend soms!
 
Ooh jaa dat wachten is echt zo verschrikkelijk he meiden. En dan helemaal als je al die symptomen voelt, ik duim allemaal voor jullie. Ik moet ook tot zondag!
@IsaV, oh zo herkenbaar. Ik vanmorgen ook tegen beter weten in een early test gebruikt. Kon het niet laten.. Ook hartstikke negatief! Dit was ook mijn laatste en heb ook besloten ze niet meer te kopen. Ben er klaar mee! Merk dat als ik ze in huis heb mezelf gewoon niet kan beheersen. En tevens, zondag is pas mijn NOD en dan test je negatief maar toch neemt het de 'wat als' niet weg.. Dus ik ga er ook mee stoppen, haha.
@Lissocat, wat jammer dat je ongi bent geworden. Echt heel erg jammer ?
 
@Veraa @IsaV @It's marley wat klote die witte testen he.. ik hoop dat jullie gewoon nog iets te vroeg zijn geweest!
Ik word langzaamaan helemaal gek. Ik heb hier vrijdag een foto geplaatst van mijn vruchtbaarslijm en zit inmiddels op cyclusdag 18 (de dag waarop mn ei normaal springt) en heb nog steeds een knipper smiley. De 8e dag al ☹. Ik snap er helemaal niks van. De dipsticks zijn wel iets opgelopen maar nog niet genoeg. Ik heb gister flinke krampen gehad waardoor ik echt dacht dat hij er aan kwam.. nu ben ik zó bang dat ik deze ronde geen ovulatie ga hebben..
Zijn er vrouwen die lang een knipperende smiley kregen en toch vast? Of uiteindelijk een lege cirkel en dus geen eisprong? Ik was de laatste tijd mooi regelmatig en er zijn geen factoren waardoor het in de war geraakt kan zijn (stress of griep ofzo..)
 
@ plukkie, gefeliciteerd!!? het is je van harte gegund! 
@ isav, wat balen zeg zo een witte test. Wanneer is je NOD?
Aan alle andere op het wachtbankje, succes, dat zijn echt de traaaagste dagen. ?
Ik merkte net al het vruchtbare/rekbare slijm op, deze cyclus meteen gestart met de teunisbloemolie. Zit nu op CD7, normaal is mijn ovulatie rond dag 19. Wat denken jullie? Kan die zoveel ingekort worden door de olie? 
 
Thanks voor het medeleven allemaal, haha ❤
Ik had gister mijn diploma uitreiking (afgestudeerd in februari, toen ik nog zwanger was) en mn mentor keek verbaasd op en vroeg hoe het met mn zwangerschap ging. Pff, meteen janken. Ik ben er ff helemaal klaar mee... ben echt verdrietig laatste dagen, vooral omdat ik mn diploma met 33 weken zwangerschap zou moeten ophalen en er een paar dames wel hoog zwanger of met pasgeboren baby rondliepen. Bah. Oneerlijk.
 
@vera @mirte wel fijn om te horen dat jullie het ook zo ervaren. Ik vind het ook wel weer een geruststelling dat je weet dat het allemaal werkt, maar kennelijk met andere spelregels ?. Heel benieuwd weer wat deze ronde brengt.

@Lisso, gefeliciteerd met je diploma en klinkt alsof het een dubbele dag was voor je.
 
Pff dat is helemaal rot zeg @Lissocat ? maar wel gefeliciteerd met je diploma! 

@ItsMarly, goed plan ik doe mee ? al denk ik niet dat het nog positief wordt bij mij maar goed.
@Vennetje ik heb daar geen ervaring mee met langere tijd knipperende smiley. Wel onhandig.. ik heb wel t idee dat ik het al eens eerder voorbij heb zien komen in dit topic. 


@Leoniexxx mijn NOD is zondag. Dit was 4 dagen ervoor. Maar ik voel me ook gewoon alsof mijn menstruatie eraan komt dus ik denk niet dat het te vroeg was qua testen.
 
@Vennetje, zou je miss alsnog een zwangerschapstest kunnen doen? Kan dat niet dat die test reageert op HCG ook? Ik wil je geen valse hoop geven maar omdat ik dat ook vaker heb gelezen.. 
 
Terug
Bovenaan