NOD juli 2021

@lissocat dat is indd een pijnlijk momentje dat kan ik me zo goed voorstellen. is er een oorzaak gevonden voor je MA of gewoon pech??
 
Wondertje, nee gewoon domme pech zei de vlk. Was eerste zwangerschap ?‍♀️ Ben wel heel huiverig voor een eventuele volgende keer.
 
Wondertje, 9 weken.
Had met 8 weken een goeie echo, mooi kloppend hartje. Met 11 weken stond het stil, al 2 weken. Heb gewacht, tabletten gehad maar durfde ik niet te nemen, uiteindelijk 3 weken na echo een curettage.
Was heel heftig, heb er nu soms ook nog wel last van, vooral als ik dan weer ongesteld word ?
 
@Lissocat wat een rollercoaster aan emoties moet dat zijn geweest.. kan me niet voorstellen hoe moeilijk en dubbel je diploma uitreiking is geweest maar wil je toch nog feliciteren. Hopelijk is het snel raak met een gezond plakkertje ? het is jullie gegund!
@IsaV nee sowieso niet zwanger. Tempratuur ook en ben ongesteld geweest dus dat is t helaas niet. 
@Dxx klote is dat he, dan duurt de cyclus weer zooo lang. 
Ik heb wel weer hoop. De ovulatiepijn wordt steeds heviger en de dipsticks liepen met vanochtend en vanmiddag weer op. Cb net nog gedaan en nog steeds knipper maar denk en hoop vooral dat morgen dan toch echt de vaste smiley komt. Heb namelijk gevoeld en mn baarmoedermond ligt al heel hoog en mn slijm is er ook nog steeds dus dan zou je toch zeggen dat het móét komen. We gaan het weer zien..
 
Terug
Bovenaan