NOD juli 2021

Ahh nog even geduld Vennetje! Ik had tijdje geleden ook een week een knipper, maar hij werd uiteindlijk toch vast!

Ik heb denk ik gisteren of vandaag mn ovulatie gehad (geen CB gebruikt deze maand, wel dipsticks). Nu maar afwachten. Dat worden zwangerschapstesten mee op vakantie. NOD dus ongeveer 28 juli
 
@Vennetje Ja, heel vervelend zo’n lange cyclus. Zit nu op dag 24 en tot nu toe alleen knipperende smiley. Toch vertrouw ik er op dat m’n ovu nog moet komen, merk nu ook een toename in vruchtbaar slijm. Ben benieuwd! Hopelijk beide snel een LH piek! ?
 
@Vennetje, ok dat is wel duidelijk dan. Hopelijk nu snel dan! ? Dat het maar een vruchtbare maand mag worden voor jullie ❤️

 
Even een momentje van heel hard lachen om mezelf ? vanochtend enorme testdrang. 8dpo dus de kans is erg klein. Wat denk je? Heb ik een test die niet werkt ? alles bleef wit, inclusief controlestreep. Ik heb even hard gelachen en geen nieuwe test gepakt. Van de week maar een nieuwe poging doen. 
 
Hahaha @Mirtjemirtje, supervervelend haha, ik heb dat ook een keer gehad.  Toen had ik daarna ook geen testen meer in huis en kon pas paar dagen later weer testen (toen overigens positief maar dat terzijde).  Maar alsof het universum aan je wilde zeggen: nee Mirte, dit is echt nog te vroeg, hier doen we niet aan mee ? 
 
Haha @mirtjemirtje dat is een duidelijk teken ?
Hier is vanochtend het bruin bloedverlies alweer begonnen. Op naar ronde 10 ?
Gaat het ooit nog lukken? ?
 
@veraa @isav ik hoop dat het een teken is inderdaad ? haha! Nog steeds flinke buikpijn, echt bij mijn baarmoeder. En verder heel moe, soms ineens misselijk. En gisteravond deed ik vanuit het niets ineens heel boos tegen mijn man, gevolgd door een huilbui die maar niet stopte. Hij is er nu van overtuigd dat ik zwanger ben ? ik nog niet, eerst een streep op een test zien ?
Ah balen isaV!
 
@isaV balen zeg?is er iets in je cyclus wat anders is dan normaal? Dan hoef je natuurlijk geen jaartje te wachten voor een doorverwijzing. Of misschien alvast een bloedonderzoek??
 
Terug
Bovenaan