NOD juli 2021

@Lisocat, jeetje wat heftig dat je dat hebt meegemaakt zeg. Pff, krijg er kippenvel van! Ondanks dat wil ik je wel nog van harte feliciteren met het behalen van je diploma!!

@isaV, oohh nee wat jammer!! Dan ben je wel een stuk vroeger ongi. geworden dan je had verwacht?
@mirtjemirtje, hahahaha. Het universum spreekt toe van de test ? Verder spannend he dat wachten nog!
Intussen word ik erg moe van mezelf. Ik was vrij nuchter maar ga nu toch weer van alles voelen. Ik ben dood- en doodmoe de laatste 3 dagen. En heb lichte kramp in mijn onderbuik.. Maar ik kan dus nooit plaatsen waar die kramp dan zit, zijn het je darmen of je baarmoeder? En heb ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik.. Ben net al op de wc gaan zitten om te kijken of dat het niet gewoon was, maar dat was het dus niet, hahah. ?
En ik heb gisteren natuurlijk de negatieve test gehad.. Maargoed je hoort zoveel verhalen dat dat nog niet perse iets hoeft te betekenen. Dus dan houd je toch nog een beetje hoop.. Grr ik wil het weten, nu! ?
 
@Itsmarly ik heb altijd al een paar vlekjes oud bloed verlies voordat ik echt ongesteld wordt. Daarom test ik ook vrijwel nooit omdat ik het al zo vroeg merk. Dus ik tel deze dagen nog niet als mijn echte menstruatie. 
Die symptomen zou ik niet te hard aan trekken maar het kan natuurlijk best! ?????? Nog even geduld 
@wondertjedrie, ik heb al bloedtesten gehad en een inwendige echo. Alles is normaal en er is 0 reden waarom het niet zou moeten lukken. Soms vraag ik me wel af of mijn luteale fase niet erg kort is omdat ik altijd al na 11 DPO dat oud bloed verlies krijg. Kan dat wel eens navragen bij de gynaecoloog. Mijn cyclus is ook maar 26 dagen (altijd hetzelfde) Wel nog normaal maar best kort voor mijn gevoel. 
 
Hi meiden - ik heb besloten om maar weer eens mee te schrijven. 14 maanden bezig, 1x zwanger maar werd helaas een MA en curretage. Altijd al erg onregelmatig, maar sinds de curretage 1 cyclus van 78 dagen gehad en nu op het wachtbankje na een eisprong op dag 32. Mocht het nu weer niet raak zijn ga ik de dokter toch maar bellen, dan is het 15 maanden i.c.m. mega onregelmatige cyclussen. Vandaag 9DPO, geen symptomen. 
@IsaV, herkenbaar het bruinverlies voor de menstruatie echt doorbreekt, heb ik ook altijd vanaf 11DPO. Heb overigens al een kindje waarbij ik ook vrij vlot zwanger was (4 rondes) dus je zou denken dat het geen kwaad kan.. 
 
 
@x-marina als je zulke onregelmatige cyclussen hebt hoef je volgens mij geen jaar te wachten toch??
@isaV wat was ook alweer de reden van je onderzoeken? Sorry er zijn hier zoveel dames actief kan het allemaal niet onthouden. Een LF vanaf 11 is normaal 8/9 is kort maar zeker niet onmogelijk?
 
@wondertjedrie, snap ik hoor het is soms verwarrend met alle namen ? ik heb chlamydia gehad vroeger maar de antistoffen waren niet te detecteren omdat ik vrijwel meteen behandeld ben. Daarom ook vrij weinig kans dat het schade heeft aangericht. 
@marina Jeetje dat is ook heftig zeg.. snap wel dat je op een gegeven moment ook naar de dokter stapt. Onregelmatige cyclus lijkt me heel erg rot ook.. Bij mijn onderzoeken zei ze ook dat het normaal was dat bruin bloed verlies. 
 
Mijn volgende eisprong is precies op de dag van mijn tweede vaccinatie ? lekker handig! Alsof mijn lichaam nog niet genoeg te doen heeft dan. 
 
Terug
Bovenaan